• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71415
+
-

خیابان شریعتی کرج ایمن شد

خبر
خیابان شریعتی کرج ایمن شد

مدیر منطقه 2 شهرداری کرج از ایمن‌سازی خیابان شریعتی و تقاطع بلوار کامیونداران از طریق خوشه‌چینی پس از 2 دهه انتظار به واسطه درخواست‌های مکرر شهروندان خبرداد.
به گزارش فارس، «مرتضی جلالیان» شناسایی نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی آنها را از مهم‌ترین وظایف شهرداری برشمرد و گفت: این اقدام با همکاری پلیس راهور و در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌شود.
وی با اشاره به نقش مؤثر ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز مناطق در ایجاد امنیت شهروندان به‌ویژه عابران پیاده اظهار کرد: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز، عوامل شهرداری به صورت مستمر از معابر و خیابان‌های مناطق بازدید می‌کنند.
وی با بیان این‌که با ایمن‌سازی مناطق می‌توان تا حد زیادی از وقوع حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری کرد و با شناسایی این نقاط اعتبار مناسب برای اجرای طرح‌های اصلاحی تخصیص می‌یابد، از ایمن‌سازی خیابان شریعتی و تقاطع بلوار کامیونداران از طریق خوشه‌چینی پس از 2 دهه انتظار به واسطه درخواست‌های مکرر شهروندان خبر داد.
جلالیان با اشاره به تصادفات متعدد در خیابان شریعتی، هدف از انجام این اقدام را فراهم کردن بستری برای حمل‌و‌نقل آسان و افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده عنوان کرد و یادآور شد: بدون شک با اجرای این طرح آمار تصادفات در این محدوده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ترافیک و رانندگی در میان شهروندان گفت: این فرهنگ باید در دوران کودکی و حتی مدارس آموزش داده شود، زیرا کودکانی که با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنایی دارند و احترام به حقوق دیگران را آموزش می‌بینند، در بزرگسالی از قوانین تخطی نخواهند کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید