• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 7 مرداد 1398
کد مطلب : 69161
+
-

نکته بازی

بیانیه‌های بعدی خیابانی
جواد خیابانی در همه این سال‌ها اصرار داشته او عامل ورود عادل فردوسی‌پور به صداوسیما بوده و شخصا از این گزارشگر تست گرفته، هرچند عادل معمولا بین رفقایش این موضوع را تکذیب می‌کند. حالا خیابانی یک‌بار دیگر به بهانه مهاجرت مزدک فرصت را مغتنم شمرده و این بحث را پیش کشیده است. بیانیه بعدی آقا جواد در واکنش به نوسانات ارزی: «روزی که من از عادل تست گرفتم و او را به تلویزیون راه دادم، دلار اینقدر بالا و پایین نمی‌شد.» بیانیه خیابانی در مورد افزایش دمای کره زمین: «روزی که من از عادل تست گرفتم تابستان بود، اما هوا اینقدر گرم نبود. نمی‌‌دانم تازگی‌ها چرا هوا اینقدر گرم شده.» بیانیه خیابانی در مورد حذف کنکور: «کنکور را حذف کنید و متقاضیان ورود به دانشگاه را یک به یک پیش من بفرستید تا از آنها تست بگیرم. من که از عادل تست گرفتم، 4 تا دانشجو را نمی‌توانم انتخاب کنم؟»

بس است دیگر، چقدر روحیه می‌دهید؟
حسین حسینی بالاخره به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به گلر اول و بی‌رقیب استقلال تبدیل شد. رکورددار کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر، برای از راه رسیدن چنین اتفاقی لحظه‌شماری می‌کرد، اما انگار هنوز کسی قصد ندارد او را در 27سالگی به رسمیت بشناسد. اول که گفتند استقلالی‌ها سخت در تلاش هستند تا رحمتی را از پدیده برگردانند. الان هم روزی نیست که یک مصاحبه از مسئولان یا پیشکسوتان استقلال در مورد ضرورت تراشیدن رقیب برای حسینی انجام نشود. دیروز پرویز برومند گفته: «حسینی نیاز به رقیب دارد. ». حالا برومند پیشکسوت است و می‌شود گفت صرفا نظرش را بیان کرده، اما اینکه فتحی هم می‌گوید: «اگر زودتر در جریان انتقال رحمتی به پدیده قرار می‌گرفتم از این موضوع جلوگیری می‌کردم». کاملاً نشان می‌دهد داستان چیست. بس است دیگر دوستان؛ چقدر به حسینی روحیه می‌دهید!

کالدرون که جوجه است
مجتبی محرمی که از رفتار منتقدان بعد از باخت پرسپولیس به سایپا در جام شهدا شوکه شده، گفته: «رئال هم در بازی دوستانه با اتلتیکو 7 گل خورد. مربی تیم تازه آمده و باید بازیکنانش را بشناسد. اینها مسابقات دوستانه هستند. جدی نگیرید». البته نکته‌ای که محرمی درنظر نگرفته این است که اینجا فوتبال مدرن ایران است که سابقه قهرمانی‌های متعدد در قاره و جهان را دارد، نه فوتبال بنجل اسپانیا. اصلا ما فوتبال را بهتر می‌فهمیم یا اسپانیایی‌ها؟ بازی دوستانه بوده که بوده، تیم بدنسازی کرده که کرده، مربی جدید آمده که آمده، بازیکنان جوان را محک زده که زده... ما این حرف‌ها سرمان نمی‌شود. کالدرون در همان بازی با سایپا باید نشان می‌داد این‌کاره است. او الان یک جانش را از دست داده و چیزی تا گیم‌اور باقی نمانده. ما اینجا به‌خاطر باخت در بازی دوستانه، ایویچ بدبخت را قبل از جام‌جهانی 98 برداشتیم، کالدرون که جوجه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید