• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64737
+
-

خریداری 7هزار تن گندم در گرمسار

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار گفت: امسال بیش از 7 هزار تن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان گرمساری توسط شبکه تعاونی روستایی این شهرستان خریداری‌ شده است.
«محمدرضا قربانی‌نیا» در گفت‌وگو با فارس اظهارکرد: خرید تضمینی گندم از 15 خرداد در گرمسار آغاز شده و امسال 2 مرکز خرید توسط شرکت‌های تعاونی روستایی گرمسار برای دریافت گندم کشاورزان ساماندهی شده است.

وی با اشاره به این‌که امسال بیش از 7073 تن گندم توسط شبکه تعاونی روستایی در گرمسار خریداری شد بیان کرد: بیش از 4232 تن گندم در محل مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی ایوانکی و 2841 تن گندم در محل مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی کردوان خریداری‌ شده است.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان گرمسار با تأکید بر این‌که مراکز خرید این شهرستان بر اساس معیار و شاخص‌های تعیین‌شده از سوی دولت و شرکت غله و خدمات بازرگانی در راستای تعیین افت محصول اقدام کردند اظهار کرد: درمجموع گندم‌های دریافتی از کشاورزان در این شهرستان به سبب افزایش بارندگی در ابتدای سال و همچنین نظارت و دقت کارشناسان پهنه در جهاد کشاورزی شهرستان گرمسار از مرغوب‌ترین نوع گندم بود.

قربانی‌نیا بر لزوم پیگیری برای وصول مطالبات کشاورزان تأکید کرد و گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان بر عهده شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی است که امسال روند مطلوبی را در حال طی کردن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید