• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 5 تیر 1398
کد مطلب : 62227
+
-

شهر بازی پارک ملت سنندج بزرگ تر می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج گفت: براساس توافق انجام شده با مالکان و با هدف توسعه مساحت شهربازی روباز پارک ملت 7 مغازه در این محل تخریب شد. به گزارش ایرنا «آرش اسماعیلی» اظهار کرد: با تخریب این مغازه‌ها فضای 3 هزار متری شهر بازی به 7 هزار متر ارتقا یافته و با عقب‌نشینی انجام شده، این مغازه‌ها در سمت دیگر این شهربازی احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون عملیات خاکبرداری، دیوارچینی و ساخت دیوار حائل این پروژه انجام شده است. رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج افزود: رعایت قوانین استاندارد در ساخت این شهربازی حائز اهمیت بوده و سرمایه‌گذار این طرح هم با دقت و رعایت کامل قوانین درحال احداث این مکان است.

وی با بیان این‌که عملیات نصب فونداسیون شهربازی روباز هم به‌زودی آغاز می‌شود، گفت: سرمایه‌گذار این مجموعه با سازندگان وسایل بازی قرارداد بسته که پس از انجام عملیات عمرانی نسبت به نصب آن اقدام می‌شود. اسماعیل‌نسب یادآور شد: احداث اماکن تفریحی و ورزشی نظیر شهربازی در شهر با هدف پرکردن اوقات فراغت شهروندان یکی از مطالبات بحق همشهریان از مدیران شهرداری بود.  وی افزود: شهربازی روباز پارک ملت یکی از اماکن تفریحی بود که چند سالی است به علث غیراستاندارد بودن وسایل بازی آن پلمپ شده است. رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری سنندج اضافه کرد: سال گذشته و پس از انتشار فراخوان، سرمایه‌گذار بومی برای ساخت شهربازی پارک ملت با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریالی انتخاب و عملیات احداث طرح آغاز شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید