• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 29 خرداد 1398
کد مطلب : 60473
+
-

گزارش نهایی سیل روی میز شورا

اخبار فارس
گزارش نهایی سیل روی میز شورا

عضو شورای شهر شیراز گفت: گزارش نهایی هیات کارشناسی کانون کارشناسان دادگستری فارس در خصوص وقوع سیل 5 فروردین شیراز به شورای شهر ارائه شده است و در اولین جلسه علنی قرائت می‌شود. به گزارش ایسنا، «سید عبدالرزاق موسوی» اعلام کرد که گزارش هیات یازده‌نفره کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس در خصوص علل و چرایی وقوع سیل پنجم فروردین شیراز، پس از گذشت 2 ماه نهایی و به شورای این کلان‌شهر ارسال شده است. 
وی بیان کرد: به دنبال گزارش کمیته حقیقت‌یاب شورای شهر شیراز، موضوع سیل فروردین برای بررسی دقیق به کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس ارجاع داده شد.

موسوی افزود: یک هیات یازده‌نفره کارشناسی انتخاب و مقرر شد که عوامل منجر به سیل که موجب کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، توسط این هیات به شکلی کارشناسی در ابعاد مختلف بررسی شود.
عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: متعاقب تشکیل این هیات، جلسات زیادی برگزار و پس از گذشت 2 ماه، شنبه 25 خرداد نتیجه بررسی این هیات به کمیته حقیقت‌یاب شورای شهر شیراز اعلام شد. 
به گفته موسوی، در گزارش نهایی هیات کارشناسی، سهم هر دستگاه و سازمانی که مسئولیت‌هایی در بروز سیل بر عهده داشتند مشخص شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید