• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 25 آذر 1397
کد مطلب : 40954
+
-

آشتی با بوق

اتفاق ویژه بازی پرسپولیس و پارس
‌جنوبی جم، تجلیل از حسین ماهینی با ساختن طرح موزاییکی شماره «13» روی سکوهای روبه‌روی جایگاه ورزشگاه آزادی بود. این موضوع از آن جهت عجیب است که مصدومیت ماهینی اصلا اتفاق جدیدی نیست. کاپیتان دوم سرخپوشان روز داربی تهران یعنی پنجم مهر رباط پاره کرد و در دقیقه39 از زمین بازی خارج شد. ماهینی روز 30مهر جراحی کرد، 2روز بعدش از بیمارستان مرخص شد و الان مدتی است تمرینات بدنسازی را آغاز کرده است. پس چنان‌که می‌بینید ایجاد طرح موزاییکی اخیر هیچ تقارن و تناسب خاصی با پروسه آسیب‌دیدگی ماهینی نداشته و روشن نیست چرا کانون هواداران باشگاه پرسپولیس ناگهان یاد تجلیل از او افتاده؟ البته شاید بعد از آنکه آنها در مسابقه خانگی قبلی با ذوب‌آهن طرح موزاییکی شماره«4» را به بهانه خداحافظی جلال حسینی از مسابقات ملی درست کردند، بدشان نیامد آخرین میزبانی نیم‌فصل را هم به ماهینی اختصاص بدهند. به این ترتیب در روزهای میانی و پایانی آذرماه از 2بازیکنی تجلیل شد که ابتدای فصل تندترین انتقادات را علیه کانون هواداران باشگاه پرسپولیس انجام داده بودند.
بعد از آنکه پرسپولیسی‌ها در مسابقه هفته سوم‌شان برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز سنگباران شدند و آن مسابقه تحت‌تأثیر عجیب‌ترین شرایط ممکن با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید، جلال حسینی و حسین ماهینی، گناه این اتفاقات را گردن کانون هواداران انداختند. بهانه اهوازی‌ها برای سنگ‌پرانی در آن بازی این بود که در مسابقه هفته قبل بین پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی، با هواداران فولاد رفتار خوبی انجام نشده بود. جلال و ماهینی هم گفتند اگر کانون هواداران جلوی آن اتفاقات را می‌گرفت، حواشی اهواز پیش نمی‌آمد و تیم، 2امتیاز حیاتی از دست نمی‌داد. البته کاملا مشخص بود که آنها دارند بهانه می‌گیرند و مشکلات‌شان با کانون هواداران ریشه در جای دیگری دارد؛ چون اولا در بازی با فولاد اتفاق چندان خاصی رخ نداد و ثانیا سنگ‌پرانی در ورزشگاه اهواز اصلا پدیده جدیدی نیست و به دفعات تکرار شده. همان زمان هم خیلی‌ها می‌گفتند ماهینی به‌خاطر جو انتقادی سکوها علیه مهدی طارمی از بوقچی‌ها ناراحت است و دنبال بهانه بوده تا تسویه‌حساب کند. جالب اینکه نخستین تمرین پرسپولیس بعد از آن بازی هم به محل یک تنش تمام‌عیار بین بوقچی‌ها و این دو بازیکن تبدیل شد؛ 
تا جایی که لیدرها تشویق جلال و ماهینی را قدغن کردند و حتی درگیری‌های فیزیکی هم روی سکو به‌وجود آمد. حالا اما هر دو کاپیتان با پلاکارهای رنگی نمک‌گیر شده‌اند و بعد از تجلیل موزاییکی، ضمن تشکر از همه طرفداران، به شکل ویژه از «کانون هواداران» قدردانی می‌کنند. خوب است که زندگی شیرین باشد، اما از این به بعد دعواهای‌تان را هم پشت در بکنید لطفا!

این خبر را به اشتراک بگذارید