• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 19 مهر 1397
کد مطلب : 33701
+
-

برانکو: اگر فینال می خواهید، خوب بدنسازی کنید

ربیع خواه نزدیک به ترکیب ثابت پرسپولیس

پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان تنها یک بازی فاصله دارد. سرخپوشان در بازی رفت لیگ قهرمانان در برابر السد توانستند در نبود چند بازیکن اصلی خود با یک گل به پیروزی برسند و حالا خود را آماده دیدار برگشت برابر این تیم می کنند. بازیکنان پرسپولیس به همین دلیل تمرینات خود را از چند روز پیش آغاز کرده‌اند و برانکو در فاصله اردوی تیم ملی برای بازیکنان خود در دو نوبت تمرین گذاشته است. 

سرمربی سرخپوشان برای دیدار برگشت برابر السد می داند که کار بسیار سختی را پیش رو دارد و نباید تیمش هیچ اشتباهی انجام دهد و به همین دلیل روی کارهای بدنی بازیکنان خود برنامه ریزی ویژه ای انجام داده است. با توجه به اینکه مارکو از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده، مربی بدنساز برانکو بازیکنان تیم را در اختیار ماکو قرار داده است تا آنها را برای دیدار برابر السد آماده کند. این در شرایطی است که بازیکنان پرسپولیس با توجه به فشردگی مسابقات انتظار چنین تمریناتی را ندارند اما برانکو روز گذشته به بازیکنان اعلام کرد:« اگر می خواهید به فینال لیگ قهرمانان برسید باید خوب بدنسازی کنید. ما در بازی برابر السد احتیاج به این داریم که شما به خوبی در زمین دوندگی کنید و حتی من از شما توقع دارم که میزان دوندگی خودتان را به دوبرابر بازی رفت برسانید.»
   پایه ها به کمک برانکو آمدند

در حال حاضر از جمع بازیکنان پرسپولیس احمد نوراللهی و بیرانوند در تیم ملی و 4 بازیکن جوان پرسپولیس در تیم ملی امید حضور دارند و رسن هم در تیم ملی عراق است؛ این در حالی است که منشا و رادو از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شده اند. به همین دلیل برانکو از رده های پایه بازیکن تمرین آورده تا بتواند به خوبی با بازیکنان خود کار کند . نکته اینجاست که پرسپولیس فعلا تنها یک دروازه بان در اختیار دارد و برانکو برای این مشکل هم از رده پایه استفاده کرده است.

   شانس دوباره برای ربیع خواه
محسن ربیع خواه زمانی که به پرسپولیس پیوست بازیکن فیکس تیم نبود اما مصدومیت آرام طبع این بازیکن را خیلی زود فیکس کرد و به مهره ای ثابت برای سرخپوشان تبدیل شد اما مصدومیت شدید فصل قبل او را از میادین دور کرد . هافبک سرخپوشان اما چند روزی است که تمرینات خود را با پرسپولیس از سر گرفته است. او در شرایطی به تمرین برگشته که ماهینی به خاطر پارگی رباط تا پایان فصل را از دست داده است و در آستانه بازی السد شایان مصلح هم به خاطر مشکلات عجیبی که برای او رخ داد چند روز در تمرینات غایب بود. به همین دلیل اگر ربیع خواه در بازی برابر السد در ترکیب برانکو قرار بگیرد نباید تعجب کرد و باید دید آیا دوباره با اقبال خوبش به ترکیب می رسد؟ 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید