• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 4 شهریور 1399
کد مطلب : 108588
+
-

نکته بازی

بدترین خبر برای قائدی
اگر تا لحظه‌ای که شما این مطلب را می‌خوانید داور داربی باز هم عوض نشده باشد، قرار است فردا پیام حیدری مسابقه پرسپولیس و استقلال را سوت بزند. اگر یک نفر در جهان وجود داشته باشد که از این موضوع ناراحت باشد، او مهدی قائدی است. پیش از بازی 2هفته پیش استقلال و پیکان، پیام حیدری قائدی را کشید کنار و به او گفت: «الکی خودت را زمین نینداز. من حواسم هست و از این خطاها نمی‌گیرم.» این اتفاق بعد از آن رخ داد که چند هفته پشت سر هم، پنالتی‌های بحث‌برانگیز به سود استقلال اعلام می‌شد. در نتیجه در بازی با پیکان قائدی اصلا خوب نبود و بعد از مسابقه هم مدعی شد پیام حیدری تمرکزش را به هم ریخته است. حالا این 2نفر خیلی زود دوباره به هم رسیده‌اند؛ در یک موقعیت به‌مراتب حساس‌تر.

ویژگی منحصربه‌فرد استوکس
همانطور که پرسپولیسی‌ها اعلام کرده بودند، قرارداد منعقد شده بین این باشگاه و آنتونی استوکس بسیار سفت و سخت بود؛ آنقدر که مهاجم ایرلندی این همه شدت را تاب نیاورد و وسط راه، با یک باشگاه اسکاتلندی قرارداد بست. کلا استوکس یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد و آن هم این است که تعداد قراردادهای او از بازی‌هایش بیشتر است. آن موقعی که همه بازیکنان دنیا مشغول تمرین و آماده‌سازی هستند، استوکس دارد با باشگاه‌های مختلف مذاکره می‌کند و آن زمانی که بقیه دارند به قراردادشان عمل می‌کنند، استوکس پیچیده و دنبال عشق و حالش رفته است. اصلا بعید می‌دانیم حتی اسم تیم‌هایی که در آنها بازی کرده را از حفظ باشد؛ یعنی بعید است بداند در ایران اول برای تراکتور بازی کرد یا پرسپولیس. این وسط فقط دست مدیرانی که با این نماد تعهد و وظیفه‌شناسی قرارداد بستند، درد نکند.

الان کرونا به چه درد می‌خورد؟
عجیب‌ترین خبر روز هم مثبت شدن تست کرونای پیانیچ، ستاره سابق یوونتوس است. پیانیچ که اخیرا به بارسلونا پیوسته، تست داده و معلوم شده کرونا دارد. این خبر از آن جهت عجیب است که ما در ایران به این نتیجه رسیده‌ایم که فوتبالیست‌ها بعد از سر و شکل گرفتن جدول و تعیین‌تکلیف تیم‌هایشان مبتلا به کرونا نمی‌شوند. اینجا تا اعلام کردند لیگ شروع می‌شود، کرور کرور بازیکن کرونایی پیدا شد؛ یعنی حتی مورد داشتیم که تیمی بدون آغاز تمریناتش 6بازیکن کرونایی رو کرد. در طول مسابقات هم تا یک جایی همین داستان ادامه داشت، اما ناگهان دیگر هیچ‌کس، در هیچ تیمی در هیچ رده‌ای مبتلا نشد. به سلامتی لیگ2 هم تمام شد و خبری از کرونا نبود. الان هم ما از پیانیچ متعجیم. کرونای او نه به درد یوونتوس می‌خورد و نه بارسا.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید