• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 11 تیر 1399
کد مطلب : 103829
+
-

نکته بازی

خب،  همه مشکلات استقلال حل شد
ساعتی بعد از توقف استقلال برابر سایپا، معلوم شد فرهاد مجیدی دنبال‌شوندگان صفحه اینستاگرامش را به صفر رسانده و همه را از دم آنفالو کرده. البته برخی از نزدیکانش می‌گویند این کار را روز قبل بازی انجام داده بود. هنوز مشخص نیست او چرا چنین تصمیمی گرفته، اما برخی عقیده دارند این به نوعی اعتراض فرهاد به بازیکنانش بوده است. به‌طور کلی فرهاد بیش از حد در فضای مجازی غرق است و کنش و واکنش‌هایش را هم معطوف به آنجا کرده؛ درست مثل پست رمزآلودی که بعد از بازی با فولاد گذاشت و اصلا به سود او تمام نشد. شاید اگر بخشی از این انرژی و تمرکز صرف مسائل فنی شود، اتفاقات بهتری برای استقلال رخ بدهد.

لااقل درست جدا شو
سردار آزمون 8 سال است در روسیه توپ می‌زند و طی این مدت بارها شایعات بی‌اساسی در مورد انتقالش به یک باشگاه بزرگ بر سر زبان‌ها افتاده است. حالا هم می‌گویند ناپولی او را می‌خواهد. این شایعه آخر اما با فوجی از رفتارهای غیرحرفه‌ای و عجیب و غریب آزمون همراه شده است. مهاجم ایرانی مکررا در محافل عمومی ظاهر و پروتکل‌های بهداشتی را نقض می‌کند. این وسط حتی هشدارهای علنی باشگاه زنیت هم ترمزش را نکشیده؛ تا جایی که روس‌ها می‌گویند او می‌خواهد مسئولان زنیت را کلافه کند تا راحت‌تر مجوز جدایی‌اش را صادر کنند. کاش اما اینطور نباشد و حالا که توقف آزمون در روسیه این همه طول کشیده، لااقل او درست و حسابی جدا شود؛ نه با برچسب یک بازیکن نافرمان و بی‌انضباط. این مدل رفتارها وجهه او را نزد باشگاه بعدی هم خراب خواهد کرد.

واقعا مشکلی نیست؟
همه مسائل فنی استقلال به کنار؛ این کابوس مصدومیت‌های سنگین و طولانی در اردوگاه آبی‌ها واقعا آزاردهنده شده است. 2 نفر رباط پاره کرده‌اند، ارسلان مطهری رفته برای خودش، فرشید اسماعیلی اصلا معلوم نیست کی خوب می‌شود و حالا هم سیاوش یزدانی آسیب دیده است؛ بازیکنی که در دیدار با سایپا مصدوم شد و حالا گفته می‌شود حداقل سه چهار هفته بیرون خواهد ماند. این در حالی است که یزدانی قبل از کرونا هم یک دوره مصدومیت طولانی و مجهول داشت و مدت‌ها از ترکیب خارج ماند. کنار هم قراردادن این مسائل بار دیگر صلاحیت کادر فنی استقلال در زمینه مهیا کردن شرایط فیزیکی مطلوب برای بازیکنان را زیر سؤال می‌برد. قبلا طرح سؤال در این مورد، فرهاد مجیدی را عصبانی می‌کرد، اما الان دوباره باید بپرسیم؛ آیا مطمئن هستید شیوه بدنسازی استقلال هیچ مشکلی ندارد؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید