• جمعه 5 آبان 1402
  • الْجُمْعَة 12 ربیع الثانی 1445
  • 2023 Oct 27

سوغات زاکانی برای تهرانی‌ها

شهردار تهران دست پُر به پایتخت برمی‌گردد؛ کوله‌باری حاوی دو تفاهم و دو قرارداد مهم
هفته گذشته، شهردار تهران به دعوت شهردار چین برای حضور در اجلاس «راه ابریشم» به چین رفت تا برای بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت گام‌های اساسی و جدیدی بردارد.

دنیای منهای اسرائیل

شاید گویاترین کلمه برای معرفی دنیای پس از اسرائیل این باشد که بازوی نظام سلطه در منطقه و بالطبع در کل دنیا، از بین خواهد رفت؛ سلطه‌ای که امروز تمامی زندگی مردم دنیا را فراگرفته و انسان‌ها را برده و عبد اقلیتی سرمایه‌دار و ظالم کرده که عمده آنها در شبکه صهیونیستی دنیای سلطه قرار می‌گیرند.

دنیای بی‌اسرائیل

حذف اسرائیل، حذف مهم‌ترین بازوی استکبار در مبارزه با اسلام است. اسلام همان مساعدترین محیط برای ایجاد خیزش و قیام از یک سو و ارائه نرم‌افزار اداره عالم از سوی دیگر است.

افزایش اعطای تسهیلات بانکی

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، به تازگی آماری از میزان پرداختی‌های وام ازدواج و فرزندآوری ارائه داده که نشان می‌دهد در دولت سیزدهم افراد بیشتری توانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

خبر آخر

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: در موضوع مسکن که یک بحث اقتصادی است، رونق ساخت و ساز می‌تواند پیشران حرکت اقتصادی باشد و در نتیجه به حرکت درآمدن ساخت و ساز می‌توان بیش از ۲۵۰ صنعت را فعال کرد.

تلاش برای صدور قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی

با افزایش درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نیروهای صهیونیستی و احتمال تشدید این بحران منطقه‌ای، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در اجلاس فوق‌العاده مجمع عمومی سازمان ملل متحد و رایزنی‌های بین‌المللی وارد نیویورک شد.

از توافق برای ساخت پالایشگاه تا راه‌اندازی مسیر ریلی

معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت در بیست‌و‌دومین نشست شورای نخست‌وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای به بیشکک -پایتخت قرقیزستان- سفر کرد.

مردم می‌گویند نقش منفی بازی نکن!

از دهه 60پا به دنیای بازیگری گذاشت و با بازی در آثار به‌یادماندنی چون آیینه، رعنا، دردسر والدین و.... بخشی از خاطرات دیداری و شنیداری مخاطبان تلویزیون و سینما را ساخت.

7 هزار شهید در 20 روز

فروپاشی رژیم صهیونیستی چه نتایجی خواهد داشت