• دو شنبه 28 آذر 1401
  • الإثْنَيْن 25 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 19

بازی جدی می‌شود

شبیه‌سازی‌ بازی‌های رایانه‌ای، کلیدواژه اعتراضات اخیر در گروه سنی نوجوان و جوان بود
محسن شکاری 15سال جدال‌های خانوادگی خاندان میشیما را در بازی رایانه‌ای تیکن taken دنبال کرده بود و به قول خودش حتی وسط معرکه اعتراضات خیابانی نتوانست خود را از آثار ذهنی و روانی جدال‌های خشن این شخصیت‌های مجازی رها کند.

120 متهم آلودگی تهران

آلودگی هوا در شهرهای بزرگ کشور از 19آذر آغاز شده و تا امروز صبح برای 250ساعت مستمر ادامه داشت، اما پرسشی که اذهان عمومی را به‌خود مشغول کرده آن است که این آلودگی از کدام منابع ایجاد شده؟

رسانه تعاملی؛ بازی‌های رایانه‌ای

مهم‌ترین ویژگی بازی‌های رایانه‌ای، تأثیرگذاری عمیق و بادوام است. این ویژگی را ابتدا، زمانی که نوجوان بودم، طی یک تجربه شخصی کشف کردم.

کمیسیون مقام زن؛ قربانی بدعت سیاسی آمریکا

تصویب قطعنامه غیرقانونی لغو عضویت جمهوری‌اسلامی ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد نه‌تنها نقطه آشکارساز بازی دوگانه غرب در عرصه حقوق‌بشر و تفسیر وارونه منشور ملل متحد محسوب می‌شود، بلکه حکایت از استمرار نگاه ابزاری آمریکا و متحدانش نسبت به نهادهای بین‌المللی دارد.

صعود3میلیارد دلاری بورس

شاخص کل بورس تهران دیروز با یک رشد پر قدرت معادل 2درصد افزایش یافت و بیش از 124هزار میلیارد تومان به ارزش کل بازار سهام اضافه شد. این جهش منجر شد ارزش دلاری کل بازار سهام 3میلیارد دلار افزایش یابد و به 175میلیارد دلار برسد.

محله به محله دنبال زنان راوی می‌گشتیم

فاطمه‌سادات میرعالی از اهالی اندیمشک است و از سال 1393به شکل جدی کار تاریخ شفاهی در بخش پشتیبانی جنگ را شروع کرده است.

به ماندنم عادت نکن

شهید «محمد شالیکار» ازجمله نیک‌مردانی است که مازندران به‌وجودش افتخار می‌کند. نوجوانی‌اش را در جبهه گذراند و چندباری هم مجروح شد اما در عملیات والفجر10آسیب جدی دید. او بعد از جنگ از فعالیت‌های نظامی کناره نگرفت اما کسب‌وکاری هم راه انداخت و به زندگی رونق داد. آنقدر که به‌عنوان سرمایه‌دار و میلیاردر شهر می‌شناختندش اما حاج‌محمد شالیکار به همان اندازه که به رفاه خانواده خود فکر می‌کرد خیرش به دیگران هم می‌رسید.

افزایش مرگ‌های ناشی از گازگرفتگی در ایران

ماندگاری نام 2 شهید هواپیمایی اوکراین