• سه شنبه 22 شهریور 1401
  • الثُّلاثَاء 16 صفر 1444
  • 2022 Sep 13

کدام حساب‌های بانکی، تجاری می‌شوند؟

همشهری از جزئیات جداسازی حساب‌های بانکی گزارش می‌دهد
بانک مرکزی دنبال جداسازی حساب‌های بانکی شخصی از حساب‌هایی است که با آن دادوستد تجاری دارند و به این ترتیب هدف نهایی، گرفتن مالیات از مسیر تراکنش‌های بانکی است.

موزه‌ای برای احیای صنعت فرش

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در یکی از انتصاب‌های خود در بخش مدیران موزه‌ای، سجاد نوروزیان را به‌عنوان رئیس موزه ملی فرش ایران برگزید.

نهضت ملی مسکن، فرصتی برای جبران اشتباهات گذشته

براساس آمارهای موجود، نسبت مستأجر به مالک در کلانشهرهای ما طی سال‌های اخیر دائما در حال افزایش بوده و در تهران که تا چند دهه قبل، غلبه کامل با درصد مالکان خانه بود، اکنون تقریبا نیمی از مردم مستأجر هستند.

خانواده درجه2، مخالفان سرسخت اهدای عضو

کارت اهدای عضو دارید ؟ اگر ندارید بهتر است این گزارش را تا انتها بخوانید. ممکن است شما نفر بعدی در فهرست انتظار 25هزار نفری دریافت عضو باشید
هر10دقیقه یک نفر به فهرست انتظار افرادی که نیازمند پیوند عضو هستند اضافه می‌شود اما روزانه 7تا 10نفر از افراد این لیست به‌دلیل نرسیدن عضو پیوندی از دنیا می‌روند.

عبور مطمئن از پل‌های مقاوم

مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های سواره‌روی شهر تهران از اولویت‌های دوره ششم مدیریت شهری محسوب می‌شود. شهر تهران 753پل‌ سواره‌رو دارد که به‌گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیمی از این پل‌ها به میانسالی رسیده‌اند.
رهبرمعظم ‌انقلاب سیاست‌های کلی برنامه هفتم را ابلاغ کردند

اولویت؛ پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اجرای بند یک اصل‌۱۱۰قانون اساسی، سیاست‌های کلی برنامه هفتم را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام و با اولویت پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت تعیین شده‌است، به سران سه قوه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند

نکاتی مهم درباره تزریق واکسن آنفلوآنزا

کار زائران اربعین روی زمین نمی‌ماند

نجات یک زندانی با خرید پیراهن تیم ملی