13
سه شنبه 22 شهریور 1401
شماره 8591
سبک زندگی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خانم‌های باردار نخورند

تندرست
جنین، مواد مغذی مورد نیاز خود را از هر آنچه مادر می‌خورد تامین می‌کند.بنابراین بعضی از غذاهایی که مادر می‌خورد می‌تواند بر فرایند رشد جنین اثر بگذارد. غذاهایی وجود دارند که خانم‌های باردار باید از آنها پرهیز کنند.بیشترین خطر در غذاهایی است که بیشتر احتمال دارد مخفیگاه میکروارگانیسم‌هایی باشند.
ویژه
خداوند متعال می‌فرماید:یکی از ناله‌های جهنمیان این است؛ می‌گویند: اگر ما گوش شنوا داشتیم یا تعقل می‌کردیم، در میان دوزخیان نبودیم.
ترفند
تمیز‌کردن لوستر: لوسترها و لامپ‌ها بخش مهمی از دکوراسیون منزل هستند و به علت گرد و غبار موجود در هوا خیلی زود کثیف می‌شوند. با مواد ساده مانند سرکه، الکل، لیموترش و یک دستمال نمدار می‌توانید به راحتی و بدون هزینه آنها را تمیز کنید.

تهدید کودکان با سندروم دنیای مدرن

گسترش تجهیزات الکترونیک کودکان را در معرض بروز اختلالات روانشناختی قرار داده است
گزارش
اینکه سال‌هاست تلویزیون به عضو ثابت و جدا نشدنی بسیاری از خانواده‌ها تبدیل شده و بسیاری از مادران آن را به‌عنوان پرستار کودکشان انتخاب کرده‌اند تا به امور خانه برسند و برای طولانی‌تر کردن ساعت کار این پرستار، از فیلم‌ها و سی‌دی‌های کارتون هم استفاده می‌کنند به کنار، چند سالی است استفاده از گوشی‌های موبایل و تبلت هم میان کودکان رواج فوق‌العاده‌ای یافته .