• شنبه 5 شهریور 1401
  • السَّبْت 29 محرم 1444
  • 2022 Aug 27

این شنبه؛ خروج یادگار از بن‌بست

عملیات احداث پروژه ادامه بزرگراه یادگار امامره بار دیگر آغاز به‌کار کرد تا یکی از اصلی‌ترین شریان‌های بزرگراهی شمالی جنوبی، 3سال بعد، از بن‌بست خارج شود؛ بزرگراهی که در بخش جنوبی به پادگان جی می‌رسد و در این نقطه سال‌هاست ترافیکی سنگین ایجاد می‌شود که امان مردم را بریده است.
مدیرعامل آتش‌نشانی تهران در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری خبر داد:

افتتاح ایستگاه‌های جدید با حضور زنان آتش‌نشان

سال‌ها قبل خیلی‌ها باورشان نمی‌شد که روزی شمار زیادی از نیروهای پلیس، از زنان باشند. همین باور درباره آتش‌نشانی نیز وجود داشت؛ اما حالا 16زن، به‌عنوان آتش‌نشان وارد آتش‌نشانی تهران شده‌اند و قرار است شمار آتش‌نشانان زن به‌تدریج بیشتر شود.

3چالش جدی صنعت داروسازی

صنعت داروسازی ایران یکی از موفق‌ترین کارنامه‌های صنایع را طی 4دهه اخیر و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دارد. قبل از انقلاب، صنعت ملی داروسازی به‌معنای واقعی در کشور وجود نداشت.

صادرات محصولات مخابراتی دانش‌بنیان‌ها

محصولات مخابراتی ایران با تلاش‌ شرکت‌های دانش‌بنیان به‌زودی به کشورهای مختلف جهان صادر خواهد شد.

پیام تسلیت روسای‎قوا در پی درگذشت عالم وارسته

رئیس‎جمهور، رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و جمعی از مسئولان و مقام‎های کشوری و لشکری در پیام‎های جداگانه‌ای، ارتحال آیت‌الله محمدعلی ناصری‌دولت‌آبادی، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه را تسلیت گفتند.

صفر تا صد مقررات جدید واردات خودرو

بعد از تصویب آیین‌نامه واردات خودرو در هفته گذشته، روز پنجشنبه معاون اول رئیس‌جمهور این آیین‌نامه را ابلاغ کرد و مشخص شد سقف قیمت خودروی خارجی ۲۰هزار یورو و فروش آنها صرفا از طریق بورس کالا انجام خواهد شد.

رزمایش پهپادی؛ دلگرمی دوستان و عصبانیت دشمنان

دومین رزمایش پهپادی ارتش با یگان‌های پهپادی گسترده‌تر و حجم آتش سنگین‌تر آنها در مقایسه با رزمایش مردادماه1399 برگزار شد.

وحدت زیر سایه ارغوان

مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج در مقابل تالار وحدت در تهران برگزار شد. به‌گزارش همشهری، روز گذشته با حضور مردم و علاقه‌مندان شعر و شاعر فقید، مراسم تشییع پیکر هوشنگ ابتهاج _سایه_ در مقابل تالار وحدت با سرود «ایران‌ ای سرای امید» و شعر «ارغوان» آغاز شد.

هفته دولت در استان‌ها

در همشهری آنلاین بخوانید