• چهار شنبه 8 تیر 1401
  • الأرْبِعَاء 29 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 29

ساختارهای فسادزا را بشکنید

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز در دیدار رئیس قوه قضاییه و جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی به تبیین «سنت‎های غیرقابل تغییر الهی در جوامع» پرداختند و گفتند: علت سربلندی و پیروزی حیرت‌آور ملت ایران و نظام جمهوری‎اسلامی در برابر حوادث بزرگ و تلخ سال۱۳۶۰، ایستادگی و تلاش و نهراسیدن از دشمنان بود و این سنت الهی در همه دوران‎ها قابل تکرار است و باید بدانیم خداوند سال۱۴۰۱ همان، خداوند سال۱۳۶۰ است.

ازدواج صعود کرد

با شروع هفته ازدواج، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، آماری درباره افزایش آن نسبت به سال گذشته ارائه کرده و از طرح‌هایی که برای ازدواج آسان تدارک دیده شده است، صحبت می‌کند.

منطق سیاسی مقابله با تحریم

تحولات اخیر نظام بین‌الملل، به‌ویژه حمله روسیه به اوکراین از نقطه‌نظر اقتصاد سیاسی حاوی نکات و آموزه‌های بسیاری است که نیازمند بازخوانی و درس گرفتن از آنهاست.

قوه‌قضاییه؛ مطالبه‌گر و کارآمد

از تشکیل پرونده‌های 15میلیارد دلاری تا تسویه‌حساب با 2میلیون مالباخته مؤسسات غیرمجاز مالی تنها در یک سال فعالیت دادگستری تهران
یک سال از انتصاب غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه‌قضاییه می‌گذرد.

ایران به‌دنبال اصلاح خط مبدأ دریای خزر

رئیس‌جمهور امروز برای شرکت در اجلاس کشورهای حاشیه دریای خزر به ترکمنستان می‌رود
رئیس‌جمهور در یک برنامه فشرده کاری، امروز برای شرکت در ششمین اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر و دیدارهای دوجانبه راهی ترکمنستان می‌شود.

رشد 35درصدی تولید خودرو در خرداد

آمارها نشان می‌دهد حجم تولید خودرو‌های سواری در ایران در خرداد ماه امسال با 35درصد افزایش به 104هزار دستگاه رسیده است.در این دوره تعداد خودرو‌های تولیدشده 27هزار دستگاه افزایش یافته است.

تشکیل باشگاه فیلم اولی‌ها

با تغییر سازوکار تعیین صلاحیت حرفه‌ای کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگانی که قصد ساخت نخستین فیلمشان را دارند، باشگاه فیلم اولی‌ها تشکیل می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران در صحن شورا وعده داد تا پایان سال 100بازار تره‌بار جدید احداث می‌شود

کمک 600میلیاردتومانی شهرداری به اقتصاد خانوارها

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران دیروز در صحن شورا گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان ارائه داد و گفت: «تا پایان سال 100بازار تره‌بار در تهران احداث می‌شود که کلنگ 30بازار تره‌بار تا پایان تیرماه و 70بازار هم تا پایان شهریور به زمین زده خواهد شد.»

حساب و کتاب اماکن ناایمن بازار تهران

در همشهری آنلاین بخوانید

رقابت فناورانه‌ در بوستان گفتگو

کوتاه از حادثه/مرگ پسر 4ساله در حمله سگ‌ها