08
چهار شنبه 8 تیر 1401
شماره 8532
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آمارها گواهی می‌دهند که سالانه در ایران بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به‌صورت کاملا داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی برای اهدای خون اعلام آمادگی می‌کنند که در بین آنها ۲ میلیون و یکصد هزار نفر شرایط اهدای خون را دارند و موفق به اهدا می‌شوند.
اینجا جزیره کرس است. نیروی هوایی پاریس بعد از سقوط این کشور به‌دست نازی‌ها آواره شده و اسکادران 2/33 الان اینجاست. روی تخته، برنامه پروازهای جنگی 26می‌1944 نوشته شده و توی ردیف دوم اسم «آنتوان دوسنت اگزوپری» را می‌بینند که قرار است ساعت سه‌ونیم بپرد.
اگرچه امروزه از حوض تنها خاطره و نوستالژی به‌جا مانده است و عملا در نوسازی شهرها و آپارتمان‌نشینی این عنصر معماری ایرانی حذف شده است اما حس دلپذیر و مأنوس در مواجهه با این آینه زلال خصوصا در تابستان انکار‌ناپذیر است.
روز گذشته عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه همشهری با سید عباس صالحی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات دیدار کرد.
پسرخاله برای همه بی‌مزد و بی‌منت نفت می‌گرفت. هر پیرزن  و پیرمردی درخواست کمک می‌کرد، جواب رد نمی‌داد.
پسر، در شیشه‌ای و سنگین فروشگاه را با یک حرکت باز می‌کند. در را نگه می‌دارد و دستش را حائل می‌کند. دختر از زیر دستش رد می‌شود.

اول آخر

طرح واکسیناسیون دام ها در حوزه آبریز کرخه

گرینویچ/مرگ در برابر تابلوی پیکاسو

مادرید: چند ساعت مانده به برگزاری اجلاس ناتو در اسپانیا حدود ۳۰فعال ضد‌جنگ در اقدامی اعتراضی در مقابل تابلوی نقاشی «گرنیکا» پیکاسو خودشان را به مردن زدند تا پیام  اعتراضی خود را به سران کشور‌های عضو  ناتو برسانند.
خاورمیانه فرودگاه سلاح‌های شیمیایی
خاورمیانه فرودگاه سلاح‌های شیمیایی
امروز هشتم تیرماه روز جهانی منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی است. پیشینیه استفاده از مواد شیمیایی در جنگ‌ها به 400سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد که جنگجویان از بمب‌های بخار گوگرد استفاده می‌کردند.