• شنبه 21 خرداد 1401
  • السَّبْت 11 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 11

گزارش ناعادلانه آژانس، پاسخ قاطعانه ایران

کارشناسان معتقدند تنها نتیجه تصویب قطعنامه ضدایرانی در شورای‎حکام، تجدیدنظر ایران در رویکرد تعاملی خود است
قطعنامه آمریکا و 3 ‎کشور اروپایی علیه فعالیت‌های صلح‎آمیز هسته‎ای ایران پس‌‎ از حدود یک هفته فضاسازی و تبلیغات سیاسی – رسانه‎ای در نشست شورای‎ حکام به تصویب رسید؛ قطعنامه‎ای که کارشناسان معتقدند تنها نتیجه آن بی‎اعتمادی هرچه بیشتر ایران به سازمان‎ها و رژیم‎های بین‎المللی و تجدیدنظر کشورمان در رویکرد تعاملی همراه با حسن‎نیت خود با آژانس بین‎المللی انرژی ‎اتمی خواهد بود.

فریاد بلند علیه اهانت‌کنندگان

سالگرد میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت، امسال نسبت به سال‌های پیش رنگ و حال دیگری به‌خود گرفته است. به گزارش همشهری، اول تا یازدهم ذی‌القعده 11 تا 21خردادماه امسال؛ مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومهس تا ولادت علی بن موسی‌الرضاع در تقویم رسمی کشور به‌عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

مختصات مدیریت انقلابی در مکتب امام ره

مهم‌ترین ویژگی حضرت امامره این بود که اسلام را از حوزه فردی فراتر و در متن گسترش دادند و زمینه تحقق اسلام اجتماعی را نه در مقام بیان و استدلال، بلکه در مقام عمل فراهم کردند.

سامانه‌های شهرداری در وضعیت عادی

پس از حمله سایبری 12خرداد، تمامی ایرادات فنی سامانه‌های الکترونیکی شهرداری رفع شده تا از امروز پاسخگوی نیازهای شهروندی باشند
سامانه‌های هوشمند شهرداری دوباره بازسازی شده‌اند. در این مدت نه اطلاعاتی از بین رفته و نه خدمات‌رسانی متوقف شد. به‌گزارش همشهری، پس از اختلال وارد شده به سامانه‌های شهرداری تهران، سامانه‌های مختلف این ارگان احیا شده و در حال بازگشت به شرایط عادی هستند. در این گزارش نگاهی کردیم به 10اتفاق رخ داده در 10روز گذشته‌؛ از زمانی که به طرز کاملا مشهودی حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری مشخص شد تا امروز صبح که تمامی تست‌های فنی برای رفع ایراد با موفقیت پشت سر گذاشته شدند.

هشدار جدی نسبت به گودهای پرخطر در تهران

21گود شهر تهران یک هشدار جدی محسوب می‌شوند؛ گودهای پرخطری که می‌توانند آسیب‌رسان باشند و علاوه بر خسارت مالی، جانِ آدمی را بگیرند. گودهایی که برای ساختمان‌های مجاور خطرناک هستند و هر لحظه ممکن است حادثه‌ساز شوند.به‌ گزارش همشهری، گودال‌های عمیق رهاشده خطرناک در اغلب مناطق پایتخت هستند و این موضوع، کار را برای ایمن‌سازی سخت می‌کند.

صبح جمعه تلخ همشهری

در تحریریه روزنامه‌ها، به‌ویژه روزنامه‌های بزرگ، همواره کسانی هستند که هماهنگی امور تحریریه را برعهده دارند. آنها فرایند تولید روزنامه را مدیریت می‌کنند.

سلبریتی‌ها؛ امیدآفرینی یا امیدکشی؟

در همشهری آنلاین بخوانید

گام دوم برای ایجاد ثبات در بازار خودرو

مهر پایان بر پتروشیمی میانکاله