• سه شنبه 3 اسفند 1400
  • الثُّلاثَاء 20 رجب 1443
  • 2022 Feb 22

سفر‌نوروزی در انحصار فروشندگان آنلاین

اپلیکیشن‌ها، هتل‌ها را برای‌سفرهای نوروزی از چند ماه قبل خریداری کرده و با قیمت بالاتر در نوروز می‌فروشند
اپلیکیشن‌های مجازی که برخی‌‌شان تنها در حوزه خدمات عمومی فعالیت کرده‌اند، با سرمایه‌های کلان توانسته‌اند اتاق‌های ده‌ها هتل بزرگ و کوچک در سراسر ایران را برای فروش به گردشگران نوروزی یکجا و به‌مدت محدود خریداری کنند تا اتاق هتل‌ها با قیمت بالاتر و بعضا در زمان‌های مشخص‌شده از سوی خود به گردشگران نوروزی بفروشند.

7فیلم اکران عید

قبل از اینکه سویه اومیکرون سر به طغیان بگذارد و بار دیگر میزان مبتلایان و قربانیان این سویه فوق‌العاده مسری کرونا افزایش یابد؛ یعنی زمانی که به‌نظر می‌رسید با انجام واکسیناسیون عمومی کرونا تا حدی زیادی کنترل شده است، دست‌اندرکاران سینما، امید زیادی به اکران نوروزی بسته بودند.

چگونه با افکار عمومی مواجهه و از آن پاسداری کنیم؟

چرا در موضوعات مختلف، افکار عمومی جامعه به‌راحتی زیر ضربه قرار می‌گیرد؟ و چرا جریان رقیب می‌تواند با کمترین امکان، جریان‌سازی کرده و وارونگی افکار عمومی ایجاد کند. از کدام نقاط آسیب می‌بینیم؟

نظریه همسایگی در سیاست‌خارجی دولت سیزدهم

توازن‌گرایی به‌معنای پرهیز از یکجانبه‌گرایی غرب‌محور و دقت در توسعه متوازن روابط با مجموعه کشورهای شرقی و غربی، یکی از اصول سیاست‌خارجی دولت سیزدهم است که تاکنون در این راستا، ضمن از سرگیری مذاکرات احیای برجام، تلاش شده تا دامنه و سطح روابط با کشورهای بزرگ شرقی به‌ویژه چین و روسیه نیز توسعه یابد.

اجرای «بنزین برای همه» از کیش

دولت سیزدهم با هدف بهره‌مندی آحاد جامعه از یارانه حامل‌‌های انرژی، تخصیص سهمیه بنزین به افراد را تحت عنوان طرح «بنزین برای همه» در دستور کار قرار داده

هتل دراکولا تعطیل شد

قصر دراکولا در کوهستان‌‌های دوردست تاریک نیست؛ اینجاست؛ درست در قلب تهران؛ در یکی از کوچه‌های فرعی بین خیابان‌های انقلاب و جمهوری.
در سفر رئیسی به قطر 14 سند همکاری امضا شد

ائتلاف با همسایه علیه تحریم

قطر به‌عنوان نخستین مقصد سفر سیدابراهیم رئیسی به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس میزبان گفت‌وگوهای توسعه مناسبات همکاری و برنامه فعال‌سازی ظرفیت‌های اقتصادی روابط 2کشور بود.

مافیای زباله چرا و چگونه شکل می گیرد؟

نخستین مسیر ویژه موتورسیکلت در تونل امیرکبیر

ایثار خلبانان تا پای جان

همدستی دومین بانک بزرگ سوئیس با تبهکاران