• دو شنبه 18 بهمن 1400
  • الإثْنَيْن 5 رجب 1443
  • 2022 Feb 07

جمع‌آوری معتادان‌تهران سرعت گرفت

4مراکز نگهداری از معتادان متجاهر در جنوب و جنوب‌شرق پایتخت پس از تجهیز و بهسازی تحویل بهره‌برداران شد
به‌منظور افزایش مراکز نگهداری از معتادان متجاهر در پایتخت، 4مرکز دیگر با اقدامات عمرانی تکمیلی تحویل بهره‌برداران شد.

در جست‌وجوی تخت‌خالی برای فرزند بیمار

بخش پذیرش و اورژانس بیمارستان مفید پُر شده از کودکانی که در آغوش پدر و مادرهایشان منتظر نوبت و خالی شدن تخت برای بستری‌اند.

جنگ علیه خشونت با کدامین غرض؟

احتمالا کسانی که سال 1897در مِین ایالات متحده انتشار فیلم مسابقه‌ مشت‌زنی را ممنوع کردند، خوابش را هم نمی‌دیدند که روزی سررشته‌ انتشار تصاویر از دست‌ سینماتوگراف و رسانه‌های جمعی در برود.

قدرت‌نمایی ایران با زیست‌فناوری

باوجود تحریم‌ها، ایران توانسته‌ است طی یک بازه 21ساله به «عمق فناوری» در حوزه زیست‌فناوری دست پیدا کند و در منطقه بی‌رقیب شود
همانطور که از نام زیست‌فناوری biotechnology مشخص است این حوزه از فناوری در یک تعریف ساده، به‌معنای به کارگیری موجودات ریز micro organism یا اجزای آن برای تولید یک محصول است.

خانه‌ای ایمن و راحت برای سالمندان

چگونه خانه را برای کهنسالان مناسب‌سازی کنیم
مامانی و آقاجان، اصرار دارند خانه خودشان بمانند، همه نگران حالشان هستند اما اوج گرفتن دوباره شیوع کرونا باعث شده کمتر بتوانیم به آنها سر بزنیم.

نفس‌ بریدند

کمتر از 2 ماه دیگر تا آغاز ممنوعیت جدی تردد موتورسیکلت‌های کاربراتوری باقی مانده است. این وسایل نقلیه که طی دهه‌های اخیر آزادترین وسیله نقلیه در همه طرح‌های کنترلی بودند، انواع آلودگی‌های هوایی، صوتی و هنجارشکنی را به‌خود اختصاص دادند و قوانینی که دست‌کم 15سال درمورد سواری‌ها اجرا شد، برای این وسایل غیرقابل اجرا بود.

آغاز توزیع برنج ایرانی در سامانه هوشمند

با توزیع 2 رقم برنج پرمحصول شیرودی و فجر در سامانه هوشمند و برنامه‌ریزی برای واردات و عرضه برنج معطر خارجی به نرخ مصوب دولتی، شمارش معکوس برای کاهش قیمت برنج آغاز شد.

قطار انقلاب برای کسی توقف نمی‌کند

موسی نجفی، استادتمام علوم سیاسی و رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. او در زمینه تاریخ و فلسفه سیاسی و همچنین نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی، کتب و مقالات متعددی را به رشته تحریر درآورده است.

دولت برای آسیب های اجتماعی چقدر خرج می کند؟

افزایش فروشنده‌ها در بازار طلا

وقت رفتن جانسون

اشد مجازات در انتظار مرد همسرکش