24
دو شنبه 18 بهمن 1400
شماره 8433
جشنواره 3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به ۲ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر و ۳ تئاتر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جایزه می‌دهد.
به‌دلیل روند افزایش کرونا، ویدئو اجراهای بخش صحنه‌ای رقابتی و غیررقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از تلویزیون تئاتر ایران و سایت تیوال بخش می‌شود.
جشنواره بیست و چهارم تئاتر فجر با وجود غیررقابتی‌بودنش، نتوانست از کنار بعضی آثار همچون نمایش «دن کامیلو» نوشته و کار کورش نریمانی بگذرد.
گفت‌وگو
«یک ماه، هزار آسمان» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی «حمید ابراهیمی» است که در بخش غیررقابتی آثار صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد.

در شرایط سخت، پای تئاتر ایستادیم

علیرضا بهرامی از نمایش «سگک» می‌گوید
گفت وگو
«شاهرخ ضرغام پشت علامت طیب گم می‌شود... و مادرش هنوز منتظر است‌»؛ این خلاصه‌ای یک خطی از نمایش «سگک» است که بهار امسال در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد.
مدیر رفت و دبیر بازگشت

مدیر رفت و دبیر بازگشت

اگر نام رحیم نجفی‌برزگر را جست‌وجو کنید، اطلاعات چندانی درباره این چهره پیش‌تر مؤثر در عالم تئاتر نمی‌یابید؛ مردی که در دوران سازندگی برای مدت کوتاهی مدیر مرکز هنرهای نمایشی می‌شود، یک دوره رایزن فرهنگی ایران در کانادابود.
اجرای ۱۱نمایش فجر در یزد و رشت
مدیر اجرایی چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد در مجموع ۱۱‌نمایش فجر استانی در شهرهای یزد و رشت اجرا می‌شوند.