• یکشنبه 20 تیر 1400
  • الأحَد 1 ذی الحجه 1442
  • 2021 Jul 11

6 روایت از 8 سال مدیریت زنان

تعداد مدیران زن از حدود 5درصد در سال۹۲ به بیش از ۲۵درصد رسیده و حالا مدیران زن از تلخی و شیرینی‌های تجربه‌شان در مناصب رده بالای مدیریتی می‌گویند؛ دستاوردی که نباید از کنارش ساده گذشت
براساس قانون برنامه ششم توسعه تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۰درصد از پست‌های مدیریتی باید به زنان واگذار شود.

تهران یک ساعت زودتر از خواب بیدار شد

دیروز تهران زودتر از روزهای دیگر با ترافیک و شلوغی اتوبان‌ها از خواب بیدار شد؛ کوچه‌ها و خیابان‌ها به جز پرندگان سحرخیز، رفتگران زحمتکش و سربازانی که هر روز عازم پادگان هستند، میزبان شهروندانی شدند که در گرگ و میش صبحگاهی عازم رفتن به اداره‌های دولتی بودند. کارمندانی که برای صرفه جویی در مصرف برق و کاهش قطعی مکرر موظف شدند روزها یک ساعت و نیم زودتر به محل کار خود بروند و فعالیت‌شان را شروع کنند.

قطار رشد مشارکت زنان روی ریل

نظام آفرینش براساس زوجیت طراحی شده و در اندیشه دینی ما هم تأکید شده است که «وَمِن کُلِّ شَیْءٍ خَلَقْنَا زَوْجَیْنِ» هر چیزی - از جمله انسان- را جفت و زوج آفریدیم.

راهکاری برای حل بحران افغانستان

طالبان یک جنبش نظامی بوده که در ادامه مسیر حیات خود، وجهه سیاسی هم پیدا کرده است.

فقط روزانه 71هزار دوز

نزدیک به 5‌ماه از آغاز واکسیناسیون علیه کرونا در ایران می‌گذرد و در این مدت براساس اعلام مراجع رسمی، تنها 6میلیون و 726هزار و 801دوز واکسن کرونا تزریق شده است. البته با توجه به تزریق دوزهای اول و دوم، این عدد به معنی افراد واکسینه شده نیست.

شایعات، ترکش‌های انفجار در پارک ملت

تعدادی شاخ و برگ ریخته پای درختان کاج بدون هیچ اثری از سوختگی یا حتی تخریب.

نیازفوری صنعت برق به 2.5 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری‌ سالانه

آمار‌ها نشان می‌دهد حجم سرمایه‌گذاری برای احداث نیروگاه‌های جدید تناسبی با رشد مصرف نداشته و برای جبران کمبود برق باید سالانه دست‌کم 2.5میلیارد دلار سرمایه‌گذاری برای احداث نیروگاه‌های جدید انجام شود که این رقم تا 5میلیارد دلار قابل افزایش است.

اینجا، بدعهدی آسان است