21
یکشنبه 20 تیر 1400
شماره 8266
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اسرار جسدی در عکس سلفی زوج جوان

زوجی جوان روی تپه‌ای ایستادند تا سلفی بگیرند و بعد از آن تصویر را زوم کردند تا آن را با دقت ببیند اما درست در همان لحظه متوجه جسدی شدند که پشت سر آنها در پایین تپه افتاده بود.
ویژه
پسر جوان که مخالف ازدواج مجدد مادرش بود با همدستی خواهر و دامادش او را به قتل رساند اما راز این جنایت پس از 3سال فاش شد.
داخلی
«وقتی با سحر آشنا شدم، شرطی برای ازدواج با من گذاشت.
حادثه پارک ملت تهران نه خسارت جانی داشت و نه خسارت مادی اما خبرهای ضد‌و نقیض باعث وحشت مردم شد

شایعات، ترکش‌های انفجار در پارک ملت

پیگیری
تعدادی شاخ و برگ ریخته پای درختان کاج بدون هیچ اثری از سوختگی یا حتی تخریب.
قطار رشد مشارکت زنان روی ریل

قطار رشد مشارکت زنان روی ریل

نظام آفرینش براساس زوجیت طراحی شده و در اندیشه دینی ما هم تأکید شده است که «وَمِن کُلِّ شَیْءٍ خَلَقْنَا زَوْجَیْنِ» هر چیزی - از جمله انسان- را جفت و زوج آفریدیم.
پاسخ مسئولان/ ساخت و‌ساز در ملک مقابل آموزشگاه پیامبر ص مجاز است
روابط‌عمومی منطقه 5شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان ساخت غیرمجاز در ملکی با کاربری عمومی در خیابان 19متری گلستان در ستون با مردم روز سوم تیرماه پاسخ داده است: «ضمن تشکر از شهروند گرامی با توجه به اینکه آدرس دقیق و با کد نوسازی ملک اعلام نشده است اظهارنظر مقدور نیست اما درصورتی که مدنظر این پیام زمین روبه‌روی آموزشگاه پیامبر اکرم ص است به اطلاع می‌رساند زمین مذکور با کد نوسازی 34515006و شماره پرونده 50168089با مالکیت ستاد اجرایی فرمان امام ره، دارای پروانه ساخت به شماره 50043874به تاریخ اول بهمن 1399است و ساخت‌وساز در آن غیرمجاز نبوده و مطابق با پروانه ساختمانی است.
مدت‌ها قبل برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردیم ولی با گذشت مدت‌ها هنوز پایش‌ها انجام نشده و خبری از اینکه به چه کسانی وام تعلق می‌گیرد، نشده است.