17
یکشنبه 20 تیر 1400
شماره 8266
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس

برنامه بازی‌های لیگ برتر جام خلیج فارس
ویژه
آنهایی که فقط نتایج تیم‌های فوتبال زنان را دنبال می‌کنند، نمی‌توانند بپذیرند که این فصل در مسابقات آسیای مرکزی هم تیم نوجوانان و هم تیم جوانان مقابل ازبکستان متوقف شدند و قهرمانی را از دست دادند.
دیدن ذوب‌آهن، تیمی که سابقه نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد در رتبه‌های پایین جدول بسیار دور از انتظار است، اما به هر حال باشگاه اصفهانی این روزها به‌شدت برای فرار از سقوط می‌جنگد و البته کارش اصلا هم آسان نیست.
قبلا فقط از نفس انجام مصاحبه‌های آتشین و بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران شکایت داشتیم، الان اما باید به فرم کودکانه این ماجرا هم یک حاشیه بزنیم.
میرهاشم حسینی از امیدهای ایران در بازی‌های المپیک توکیو است اما خبرهایی که دیروز منتشر شد، ورزش ایران را نگران وضعیت او کرد . جدول مسابقات تکواندوی المپیک با توجه به رنکینگ ورزشکاران چیده می‌شود.
تصویر کیلیان امباپه برای دومین سال متوالی روی کاور بازی معروف FIFA رفت.
سائول نیگز این روزها تبدیل به یکی از سوژه‌های جذاب بازار نقل‌و‌انتقالات شده است.

فوتبال خانه‌اش را پیدا می‌کند؟

فینال یورو 2020 امشب در حالی برگزارمی‌شود که بخش زیادی از طرفداران فوتبال در دنیا آرزوی قهرمانی ایتالیا را دارند اما انگلیسی‌ها امیدوارند برای نخستین بار در تاریخ فاتح این جام شوند
شبکه 5 بی‌بی‌سی با یک جوان ایرلندی- ایتالیایی که ساکن بریتانیاست گفت‌وگو می‌کند. خودش می‌گوید حتی نمی‌تواند ایتالیایی را با لهجه درست حرف بزند. خبرنگار از او درباره بازی فینال یورو می‌پرسد: - تو هم ایتالیایی هستی و هم بریتانیایی، احتمالا قبل از بازی، احساسات متضادی داری.
نمودارتان را آماده کنید...

نمودارتان را آماده کنید...

نامه احساسی ساوت‌گیت خطاب به مردم انگلیس
گرت ساوت‌گیت، سرمربی متشخص تیم ملی انگلیس در آستانه فینال نامه‌ای احساسی و طولانی را خطاب به مردم کشورش نوشت که بد ندیدیم خلاصه‌ای از آن را برایتان نقل کنیم.
انحلال؟ این خودش هوچی‌گری است
انحلال؟ این خودش هوچی‌گری است
گل‌محمدی با 7 کارت زرد و یک کارت قرمز می‌گوید همیشه به داوران احترام گذاشته!
سرمربی پرسپولیس بخش قابل‌توجهی از نشست خبری پیش از مسابقه تیمش برابر آلومینیوم اراک را  به نقد «هوچی‌گری» سایر تیم‌ها اختصاص داد و مدعی شد آنها حرف می‌زنند تا امتیاز بگیرند.
مسابقات مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی2022 در منطقه آسیا قرعه‌کشی شده و از 11شهریور آغاز می‌شود.

آماربازی

در فصل جاری لیگ برتر تیم تراکتور هر گاه گل اول بازی را زده با پیروزی از زمین خارج شده و از این لحاظ رکورددار است.

نکته بازی/ عادل را هم برگردانید

خبر دعوت از علیرضا فغانی برای قضاوت هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی، خبر بسیار خوبی بود.

مقدماتی جام جهانی2022

مقدماتی جام جهانی2022
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8266