• سه شنبه 9 دی 1399
  • الثُّلاثَاء 14 جمادی الاول 1442
  • 2020 Dec 29

نبرد در میدان بودجه

کمیسیون تلفیق‌مجلس امروز درباره کلیات بودجه1400 رأی‌گیری می‌کند
​​​​​​​بودجه1400 به‌احتمال زیاد بین دولت فعلی و دولت بعدی تقسیم خواهد شد! البته در ظاهر این اتفاق طبیعی است چرا که دولت فعلی تا آخر مرداد سال آینده حیات خواهد داشت و دولت بعدی از شهریور سال بعد متولد می‌شود.

بافت تاریخی و فرهنگی لاله‌زار احیا می شود

لاله‌زار که زمانی مشهورترین و زیباترین خیابان پایتخت بود هنوز زیر لایه‌ا‌ی از چراغ‌های رنگارنگ و همهمه موتورسیکلت‌ها زنده و منتظر فرصتی است تا خود را نشان دهد.

با من به لاله‌زار بیایید

بازگشت هنر به لاله‌زار، رؤیای دم‌صبح همه آنهایی است که اول شب‌ها به یاد پیش‌پرده‌خوانی محسنی و کمدی تفکری و درام گرمسیری و بادبزن‌خانم ویندرمر در تئاتر سعدی و تفکری و دهقان و تهران به خواب می‌روند.

هزینه ایجاد تزلزل در بودجه دولت

لازمه توسعه هر کشوری تصمیم‌گیری براساس افق‌های بلندمدت است و وقتی ما در کشور برنامه 5‌ساله توسعه داریم و سندی برای چشم‌انداز 20ساله نوشته و ابلاغ می‌شود، برای این است که کشور دچار روزمرگی نشود.

10باور غلط که در زمستان می‌تواند باعث مرگ کوهنوردان شود

روز جمعه اول دی‌ماه 99، در کوه‌های شمال تهران بورانی درگرفت و در پی آن کوهنوردان زیادی درگیر حادثه شدند.
روایت های تازه از ساعات عملیات ترور علیه سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی

آخرین سفر

در آستانه سالگرد ترور شهید سردار قاسم سلیمانی یک شبکه تلویزیونی عراقی در قالب مستندی جزئیات تازه‌ای را از این ماجرا منتشر کرده است. پیش‌تر اعلام شده بود که سردار سلیمانی حامل پیام ایران برای عربستان بوده و در مستند الرحله الاخیره جزئیات آن فاش شده است.

خلیج گرگان نفس‌های‌ آخر را می‌کشد

سفره خلیج گرگان برای مردم کوچک شد

چه‌کسی چراغ‌ها را خاموش‌کرد؟