• یکشنبه 2 آذر 1399
  • الأحَد 6 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Nov 22

رصد محدودیت در شهرهای ممنوعه

14 استان و 368شهر در وضعیت قرمز و نارنجی حداقل تا 2هفته آینده با تدابیر سختگیرانه مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا و ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی مواجه خواهند بود
طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونا از صبح دیروز در تمام کشور اجرایی شد و به تأکید ستاد ملی کرونا با وجود اینکه زمان ابتدایی برای اجرای این طرح 2 هفته تعیین شده اما خاتمه آن منوط به تغییر وضعیت و کاهش ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا خواهد بود.

چراغ گرمخانه‌ها روشن است

سامانه بارشی جدید وارد کشور شده و هوای تهران را ابری و بارانی کرده است.

تقویت حس کسی‌بودن در حوزه آسیب‌های اجتماعی

شهرداری تهران، با رویکرد نگهداشت اجتماعی شهر و همچنین انجام مسئولیت اجتماعی خویش، مدت مدیدی است که براساس درکی منسجم از مسئله آسیب‎های اجتماعی و برنامه‎ای هدفمند و ساختاریافته، در این حوزه نقش‎آفرینی می‎کند.

مشارکت عمومی در کنترل کرونا

ویروس کرونا COVID-19 نمونه‌ای از ماهیت سیستمیک بحران‌های امروزی است که تأثیر شدید آن بر سلامت جوامع و اقتصاد جهانی به‌طور فاجعه‌باری در حال گسترش است.

ابتلای ۸۳ درصد بیماران کرونایی از طریق دورهمی‌ها

معاون برنامه‌ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونای تهران با بیان اینکه همه استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند، بر پرهیز از سفر و دورهمی‌های خانوادگی به عنوان اصلی‌ترین عامل شیوع بیماری تاکید کرد.

مترو و اتوبوسرانی،چشم‌انتظار کمک فوری

بانک رفاه در شرایطی مبلغ حاصل از فروش اوراق مشارکت را هنوز در اختیار شهرداری تهران قرار نداده که شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید، مسافران حمل‌ونقل عمومی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

کاربران سرشناس توییتر بدون فیلتر

کاراکترهای محدود، کلمه‌محور‌بودن، ‌هشتگ‌های گسترده و بی‌مرزی، از توییتر رسانه متفاوتی ساخته است؛ رسانه‌ای مدرن که اگرچه در ایران فیلتر شده و دسترسی آسانی به آن وجود ندارد، اما تقریبا تمام مسئولان در آن برای خود حساب کاربری ساخته‌اند تا از این تریبون با مردم در تماس باشند، چراکه به‌خوبی به کارکرد این رسانه آگاهند.

رگولاتوری؛مسئول صدور مجوز تردد برای کسب و کارهای آنلاین

با پیگیری‌های وزارت ارتباطات هر چند ستاد کرونا مشاغل مرتبط با خدمات اینترنتی را جزء مشاغل ضروری گروه یک شناخته است اما هنوز استارتاپ‌های مختلف این حوزه در این رابطه نتوانسته‌اند مشکلات خود را حل کنند.