20
یکشنبه 2 آذر 1399
شماره 8091
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
همین چند وقت پیش بود که کلیپی توی اینترنت و شبکه‌های مجازی پخش شد؛ مردم را نشان می‌داد که چطور برای اجناس به‌شدت ارزان شده و تخفیف بالا خورده، سر و دست می‌شکنند.
کنسرت شب ایرانی۱۱، با تمرکز روی آثار ۹هنرمند از آهنگسازان معاصر ایرانی از چهارگوشه جهان برنامه‌ریزی شده و به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.
صبح دیروز و با آغاز محدودیت‌های کرونایی، شهروندان تهرانی انتظار خلوتی خیابان‌ها را به نسبت روزهای عادی داشتند، اما حجم سنگین ترافیک صبحگاهی باعث شگفتی همه شد.
طرح روز
سیدنی: پلیس استرالیا اعلام کرد ایالت «استرالیای جنوبی» به‌دنبال ادعای کارگر یک پیتزافروشی که درباره ارتباطش با محل کارش به دروغ گفته بود فقط برای خرید پیتزا به آنجا رفته، تعطیل و قرنطینه شده بود.
لندن: یک مار شاه‌کبرا در شمال‌غرب هند مردی را که به مالاریا و تب دنگی مبتلا بود، هنگامی نیش زد و نابینایش کرد که او چند روزی بود به کرونا هم مبتلا شده بود.

عکس روز

تعطیلی بازار تهران در پی قرنطینه دوهفته ای
ساخت الماس در 60ثانیه

ساخت الماس در 60ثانیه

ملبورن: گروهی از دانشمندان ‌دانشگاه ملی استرالیا‌ANU 2نوع الماس را در آزمایشگاه و فقط در عرض چند دقیقه در دمای اتاق ایجاد کردند.
یونیفرم پلیس محجبه نیوزیلند
یونیفرم پلیس محجبه نیوزیلند
ولینگتون: اداره ملی پلیس نیوزیلند برای زنان مسلمانی که در این نیرو خدمت می‌کنند، سفارش یونیفرم منطبق با اعتقادات اسلامی داد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
علامت‌های جسمی مانند سردرد، دردشکم، تنگی نفس و درد در دست و پا، اغلب موجب مراجعه فوری افراد به پزشک می‌شود. برخی برای کسب توجه دیگران، علت مراجعه به پزشک را به‌صورت ناخودآگاه جدی تر نشان می‌دهند.
اولین برد پرسپولیسی‌ها در لیگ بیستم در یک‌روز بارانی مقابل نفت‌آبادان رقم خورد. شاگردان گل‌محمدی که فصل را با تساوی بدون گل مقابل سایپا آغاز کرده بودند، عصر دیروز موفق شدند با نتیجه یک بر صفر نفت‌آبادان را شکست دهند و با 4‌امتیاز موقتا به رده چهارم جدول صعود کنند.
رمان «همسر اول» نوشته «فرانسواز شاندرناگور» است که اصغر نوری آن ‌را به فارسی برگردانده و به‌تازگی از سوی نشر افق منتشر شده است.