17
یکشنبه 2 آذر 1399
شماره 8091
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اختلافات مسئولان بهداشتی نشان از اشتباهات بسیار است

با مردم
وقتی اختلافات مسئولان وزارت بهداشت آن قدر عمیق می‌شود که قابل کنترل نیست و اخبار آن به بیرون درز می‌کند، معلوم است تصمیمات اشتباه و اقدامات غلط بسیاری در مورد کرونا رخ داده است وگرنه دلیلی ندارد در بحبوحه کنترل،   چنین وضع اسفباری از افتضاح و فرار از مسئولیت دیده شود.
ویژه
جوان سارق وقتی نیمه‌های شب با دمپایی و زیرشلواری از خانه بیرون آمد هوس سرقت به سرش زد و با دستبرد به‌خودروی همسایه مقدار زیادی ارز به ارزش 20میلیون تومان نصیبش شد.
ویروس کرونا COVID-19 نمونه‌ای از ماهیت سیستمیک بحران‌های امروزی است که تأثیر شدید آن بر سلامت جوامع و اقتصاد جهانی به‌طور فاجعه‌باری در حال گسترش است.
پرونده پسر جوان گرگانی که برای انتقام‌جویی از پدرش، سوار بر لودر او، راهی خیابان شده و 8 خودرو را زیر گرفته و 5نفر را راهی بیمارستان کرده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

همدستی 2خواهر در قتل زن خیر

جنایی
2خواهر زن خیر را در شهرستان سقز به قتل رساندند و طلاهایش را سرقت کردند اما تحقیقات پلیس راز این جنایت هولناک را فاش کرد.
مصدومیت 17نفر در تصادف 3اتوبوس با وانت نیسان

مصدومیت 17نفر در تصادف 3اتوبوس با وانت نیسان

تصادف بامدادی 3اتوبوس بین‌شهری با یک وانت نیسان حادثه عجیبی بود که موجب مصدومیت 17نفر شد.
تماس شاهد خبر از جنایت می‌داد
تماس شاهد خبر از جنایت می‌داد
همه تصور می‌کردند تازه داماد بر اثر تصادف جان باخته است، اما تماس یک شاهد مسیر پرونده را تغییر داد و مشخص شد مرد جوان قربانی جنایت شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مرد نویسنده از زنی شکایت کرده و می‌گوید که او دستور ربودن وی را صادر کرده است، اما زن نویسنده مدعی است که آدم‌ربایی در کار نبوده و مرد نویسنده به او بدهکار است.