• پنج شنبه 10 مهر 1399
  • الْخَمِيس 13 صفر 1442
  • 2020 Oct 01

نقشه سالمندی ایران

مسئولان استانی از ارسال مصوبه‌ای به مجلس برای حمایت‌های مالی، اقتصادی و حقوقی از سالمندان، رونمایی از کارت منزلت ، توسعه مراکز روزانه و‌ اجرای طرح «هر خانه؛ یک پایگاه سلامت» با هدف افزایش رفاه و نگهداری بهتر از سالمندان خبر می‌دهند
16تا 17درصد از جمعیت گیلان و بیش از 12درصد از جمعیت مازندران را سالمندان تشکیل می‌دهند تا 2 استان شمالی کشورمان پیرترین مناطق کشور لقب بگیرند.

فرستاده یونسکو در سرزمین خورشید

فرستاده ویژه یونسکو برای ارزیابی پرونده ثبت جهانی اورامانات ایران از اول مهرماه بازدید میدانی از عرصه‌های منطقه اورامانات یا هورامان ایران را آغاز کرده است.

استاد مفاهیم نوین شهرسازی

حدود یک سده است که رشته شهرسازی در دانشگاه به‌عنوان یک رشته تحصیلی شناخته شده است.

زخم 25‌ساله

قره‌باغ از سال1921 طبق مقررات شوروی سابق جزئی از آذربایجان بود، اما در زمان فروپاشی شوروی، با حمایت ارمنستان اعلام استقلال کرد درحالی‌که ظرفیت جمعیتی و سرزمینی را نداشت.
گفت‌وگو با گوهر خیراندیش، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی

اینترنت ما را از هم دور کرده است

بهانه گفت‌وگو با گوهر خیراندیش کم نیست؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که کارهای هنری او بر پرده سینما، سالن‌های تئاتر و قاب تلویزیون بسیار دیده می‌شود.

سوخت بنیادی برای صعود دوباره بورس

در حالی که سهامداران در انتظار انتشار گزارش‌های 6ماهه شرکت‌های بورس هستند، تازه‌ترین آمارها از درآمد شرکت‌های حاضر در بازار سهام نشان می‌دهد رقم فروش شرکت‌های بورس در شهریورماه در مقایسه با پایان مرداد 31درصد رشد کرده است.

نخستین مناظره برنده: شاید بایدن بازنده: آمریکا

سحرگاه دیروز نخستین مناظره از سه مناظره انتخاباتی دو نامزد نهایی ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد. بعد از ماه‌ها بحث‌های انتخاباتی، بسیاری در داخل و خارج آمریکا منتظر بودند ببینند برنده نخستین مناظره چه‌کسی خواهد بود: جو بایدن دمکرات یا دونالد ترامپ جمهوریخواه.

در جست‌وجوی یک مجسمه ماندگار

مجسمه‌سازی، به‌ویژه مجسمه برای سرداران و شخصیت‌های تاریخی در هنرهای تجسمی امروز بی‌سابقه نیست.

دوربین3بار جانم را نجات داد

میان غم نان و کرونا

نگویید نگاه دولت به بیرون است