• چهار شنبه 9 مهر 1399
  • الأرْبِعَاء 12 صفر 1442
  • 2020 Sep 30

مناطق داغ بازار مسکن در تهران

در نیمه نخست امسال، آهنگ رشد قیمت مسکن در مناطق 22گانه تهران از 33 تا 76درصد متغیر بوده است
رصد منطقه‌ای تحولات بازار مسکن تهران از اختلاف شدید میزان رشد قیمت مسکن در مناطق مختلف حکایت دارد؛ به‌گونه‌ای که میزان رشد قیمت در منطقه پیشتاز 2.26برابر منطقه‌ای است که کمترین رشد را تجربه کرده است.

ریل‌گذاری‌من برای2دهه‌آینده تهران است

اگر از پشت‌بام یکی از ساختمان‌های خیابان بهشت، تهران را نظاره کنید، قطعا 2 تصویر متفاوت از پایتخت کشور جلو روی‌تان قرار می‌گیرد. به شمال شهر که نگاه کنید، پشت فضای سبز و درختان پارک شهر، اغلب چهره‌ای نو را خواهید دید و شاید در دور دست‌ها تاورکرین‌ها را ببینید که مشغول کار هستند.

کرونا و تصمیم درست تمرکززدایی

از 7‌ماه پیش تاکنون شیوه تصمیم‌گیری و مدیریت کرونا در کشور به‌عنوان یک بحران فراگیر در کانون نقد و نظرهای فراوان بوده است. جغرافیای گسترده ایران و تنوع فرهنگی و اجتماعی که سبک زندگی و آداب گوناگونی را ایجاد کرده یکی از پیچیدگی‌های پیش روی مدیریت بحران کروناست.

سالمندآزاری چیست؟

پوستر ویژه روز‌ سالمندان
پوستر ویژه روز‌ سالمندان

رقبای پاییزی کرونا

خواندن و شنیدن آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا به بخشی از عادت‌های زندگی روزمره ما تبدیل شده است و دیگر نمی‌توان راحت از کنار اخبار مرگ‌ومیرهای کرونایی عبور کرد.

اعتبار 20میلیون تومانی سفر برای ایرانی‌ها

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای ارائه کارت‌های اعتباری 20میلیون تومانی سفر به ایرانی‌ها با یکی از بانک‌ها به توافق رسید و این طرح از صبح دیروز در سیستم بانکی کشور اجرایی شد.

جوانمرد هنر ملی

«تئاتر بدون گروه نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد.»، «تئاتر بدون آزادی رشد نمی‌کند.»، «هنر تئاتر مثل آب روانی است که نمی‌توان جلوی آن را گرفت.»

این مردم، آب به نرخ روز می‌خورند

دورکاری و لغو طرح ترافیک، جزو محدودیت‌های جدید کرونایی نیست

هواداران استراماچونی را فراموش کنند

احتمال موج تازه تعطیلی مشاغل