20
چهار شنبه 9 مهر 1399
شماره 8051
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لک انداختن بر شادی عمومی

نقد و نظر
باید حتما چنین اتفاقی می‌افتاد تا حساسیت عمومی نسبت به مسئله‌ای تکراری ایجاد شود.
ویژه
​​​​​​​امروز زادروز مردی است که برای موسیقی دستگاهی ما ارزش و اهمیت فراوانی داشته و دارد.
هفته اول مهر، فصل طولانی انگور در پهنه کشورمان به اوج و انتها می‌رسد.
اختلالات یادگیری، اختلالاتی هستند که کودک به‌رغم هوش خوب و فراهم بودن فرصت‌های یادگیری مناسب، در زمینه کسب یکی از مهارت‌های خواندن، نوشتن، ریاضی یا همه آنها، دچار مشکل است و تقریباً در 10درصد کودکان دیده می‌شود.
طرح روز
​​​​​​​کارولینا: مرد رنگین‌پوستی در آمریکا که پسربچه‌ای سفید‌پوست را به فرزندی پذیرفته بود از سوءظن دیگران به بچه‌دزد بودن او گلایه کرد.
​​​​​​​آمازون: محققان حشره‌ای را یافته‌اند که از انبوه حشره‌های دیگری که شکار می‌کند، پوششی تهیه و با آن خودش را استتار می‌کند.

عکس روز

عکس روز
شهردار شدن پس از مرگ

شهردار شدن پس از مرگ

​​​​​​​بخارست: نامزدی که در رومانی بیشترین آرا را برای شهردار شدن به دست آورد و می‌توانست شهردار شود، پیش از شهردار شدن به‌دلیل کرونا جان باخته بود.
بیرون انداختن فرزند30ساله از خانه
بیرون انداختن فرزند30ساله از خانه
​​​​​​​مکزیکوسیتی: مرد30‌ساله‌ای در مکزیک برای چندمین‌بار از مادرش بابت بیرون انداختن او از خانه شکایت کرد.
دانستنی‌ها
​​​​​​​همه ما لحظه شنیدن صدای ضبط‌شده‌مان را برای نخستین بار تجربه کرده‌ایم.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​پنجشنبه‌های خانم جولیا، داستانی است کوتاه و پلیسی به قلم «پیه رو کیارا»درباره خانم جولیای جوان و غمگین که بدون هیچ ردی از ویلای کنار دریاچه‌اش ناپدید می‌شود.
​​​​​​​ صندوق بین‌المللی پول نسبت به بهبود شاخص‌‌های کلان اقتصاد ایران خوش‌بین است و معتقد است که رشد اقتصادی ایران در سال 2001میلادی 1381-1380 با 4درصد افزایش بالاتر از متوسط رشد اقتصادی خاورمیانه است.
​​​​​​​سی‌وپنجمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره شمس تبریزی، امروز، چهارشنبه نهم مهر ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی محمد طاهری‌خسروشاهی، مسئول مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تبریز، به «شیخ ابوبکر سله‌باف تبریزی، استاد شمس» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.