05
چهار شنبه 9 مهر 1399
شماره 8051
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تخم‌مرغ؛ هرماه یک نرخ مصوب

مقاومت بازار در برابر کاهش قیمت تخم‌مرغ، سیاستگذار را وادار کرد برای سومین‌بار در طول 3ماه گذشته قیمت مصوب آن را افزایش دهد
سوپرمارکت
​​​​​​​شکاف عمیق میان نرخ مصوب و قیمت بازار باعث شد ستاد تنظیم بازار دیروز برای سومین‌بار در طول 3ماه گذشته نرخ مصوب تخم‌مرغ را افزایش دهد.
ویژه
​​​​​​​قیمت هر دلار آمریکا دیروز برای عبور از محدوده 30هزار تومان مقاومت کرد و در محدوده 29هزارو 200تا 29هزارو 600تومان دادوستد شد.
سوپرمارکت
​​​​​​​شیوع کرونا از یک‌سو و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم از سوی دیگر تقاضا برای خرید قارچ را کاهش داده و سرانه مصرف این ماده غذایی باارزش در کشور افت محسوسی داشته است.

افت 3.2 میلیارد دلاری بورس؛ نزول شاخص به زیر خط حمایت

شاخص کل بورس تهران تا ساعت 10 صبح بیش از 31 هزار واحد کاهش یافت
گزارش روزانه بورس
​​​​​​​شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز به روند نزولی‌اش که از ابتدای هفته شدت گرفته، ادامه داد و با شکستن منطقه حساس یک میلیون و 500هزار واحد که یک خط حمایتی تکنیکی تلقی می‌شود، وارد منطقه حساسی شد.
سکه به مرز 14میلیون تومان نزدیک شد

سکه به مرز 14میلیون تومان نزدیک شد

​​​​​​​تغییرات بازار طلا و سکه متاثر از تغییرات قیمت ارز، دیروز هم افزایشی بود و قیمت سکه طرح جدید در مسیر صعودی خود در یک قدمی 14میلیون تومان قرار گرفت.
گرانی خودرو، دلاری شد
​​​​​​​عبور نرخ دلار از 29هزار تومان، کاهش شدید عرضه و فرارسیدن فصل افزایش رسمی نرخ خودرو موجب رسیدن قیمت پراید 111 به 135میلیون و پژو‌206 تیپ‌2 به 222میلیون تومان در حاشیه بازار شد.
PDF اقتصاد 2
کوتاه اقتصاد 2
​​​​​​​سهم بیش از 70درصدی انواع یخچال و فریزر خارجی از بازار ایران و ناتوانی تولیدکنندگان داخلی در پرکردن خلأ تولید و نیاز بازار با خروج شرکای کره‌ای زمینه کمبود و گرانی انواع یخچال و فریزر در بازار را فراهم کرده است.