• چهار شنبه 25 تیر 1399
  • الأرْبِعَاء 24 ذی القعده 1441
  • 2020 Jul 15

حمله شرکای برجام به‌آمریکا

وزارت خارجه روسیه: کشورهای عضو سازمان‌ملل حق اشتباه درباره برجام را ندارند
وزارت خارجه روسیه، چین و همچنین اتحادیه اروپا به‌عنوان شرکای باقیمانده در توافق هسته‌ای 2015با انتقاد از آمریکا به‌خاطر خروج از این توافق و متوقف کردن تعهداتش در برجام تأکید کردند که کشورهای عضو سازمان ملل حق اشتباه درباره برجام را ندارند و این توافق جایگزینی ندارد.
همشهری از ورود ماسک‌های دست دوم به چرخه مصرف جامعه گزارش می‌دهد

ماسک‌هایی که از زباله‌ها بیرون می‌آیند

در روزهایی که وزارت بهداشت بر استفاده همگانی از ماسک به‌منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تأکید می‌کند و آمارها گویای آن است که بیش از 70درصد مردم ماسک می‌زنند، انتشار اخباری در شبکه‌های اجتماعی در‌باره جمع‌آوری ماسک‌های دست دوم و عرضه مجدد آنها، نگرانی‌های زیادی به ‌بار آورده است.

زندگی بهتر معلولان، مدیریت کارآمد و متمرکز می‌خواهد

به‌‌زیستی؛ بهتر زیستن، زیست بهتر برای همه، برای همه آنهایی که در جامعه زندگی می‌کنند و از داشتن همه توانایی‌هایی که یک انسان برای داشتن زندگی نیاز دارد، محروم هستند.

دولت و مسئولیت‌پذیری در منافع ملی

بیش از ۲سال شرایط بحران‌زده کشور پس از خروج آمریکا از برجام، انتظارات و مطالبات عمومی نسبت به بهبود شرایط را در نقطه اوج خود قرار داده است.

پویش «شهر تراز» به مرحله اجرا رسید

فاز عملیاتی پویش شهر تراز با هدف رسیدن به شیوه‌ای کاربردی و ارزیابی راهکارهای مناسب پایش محله به محله شهر تهران از محله کاشانک آغاز شد.

آتش‌بس در کوی مستأجران

ستاد مقابله با کرونا در هفته دوم تیرماه مصوبه‌ای برای شرایط ویژه کرونا ابلاغ کرد که براساس آن موجران مکلف شدند قراردادهای اجاره موجود را تا 3‌ماه پس از عادی شدن شرایط کرونا تمدید کنند و قیمت اجاره را نهایتا در شهر تهران تا 25درصد، در کلانشهرها تا 20درصد و در سایر نقاط شهری تا 15درصد افزایش دهند.