• پنج شنبه 3 بهمن 1398
  • الْخَمِيس 27 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 23

هشدار انتخاباتی رئیس‌جمهور

آیت الله جنتی‌: شورای‌نگهبان درتایید و یا رد افراد منتفع و متضرر نمی‌شود
تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس 29روز باقی‌مانده است و هرچه به موعد آن نزدیک می‌شویم جدل‌های انتخاباتی مسئولان بر سر باید‌ها و شایدهای انتخاباتی پررنگ‌تر می‌شود.

موج سرما و برف

​​​​​​​دمای هوای کشور از ابتدای هفته آینده 3 تا 10درجه کاهش می‌یابد و کارشناسان هواشناسی به همشهری می‌گویند این میزان کاهش البته رکورد‌شکن نیست.

سیاست حذف تدریجی سفر

سفرهای خارجی ایرانی‌ها و حتی سفر آنها در داخل کشور سخت‌تر شد.

سیل در ناکجاآباد

گزارش همشهری از روستاهای منطقه توتان در استان سیستان و بلوچستان که سیل آن را روی نقشه به خیلی ها نشان داد
آب که می‌آید بالا و از تن جداره‌های خشک شده نی‌کپر کوچک‌شان می‌گذرد، آسیه نوزاد چهار روزه‌اش را می‌پیچد لای قنداق سفید، دست 4 فرزند دیگرش را می‌گیرد و می‌رود بالای تپه بلند روبه‌رویی. تپه شنی بود و آنها چند باری در گل گیر کرده بودند.

آخر بازی

پیش‌بینی می‌شود ملاقات امروز نمایندگان 4باشگاه ایرانی با دبیرکل AFC یک نمایش بی‌نتیجه باشد. استقلال و شهرخودور اگر شنبه در امارات به میدان نروند، 3 به صفر بازنده می‌شوند
یک هفته مذاکره، رایزنی و حتی تهدید، جواب نداد. طبق آخرین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که سه‌شنبه به فدراسیون فوتبال ایران رسید، استقلال و شهرخودرو، باید شنبه آینده در دوبی و شارجه به میدان بروند.

درآمد 1600میلیارد تومانی دولت از مالیات سفر

«سفر گران ‌شد»؛ این تیتر دیروز روزنامه همشهری براساس مصوبه روز سه‌شنبه مجلس بود که اعلام می‌کرد، مسافرانی که قصد سفر به خارج از ایران دارند، باید مالیات بپردازند و 5درصد مالیات بر ارزش افزوده به ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری که مسافران را در داخل کشور جابه‌جا می‌کنند، تعلق می‌گیرد.

نظارت بر محتوای تصویری با کجاست؟

یک تلاش جدی برای در اختیار گرفتن کنترل محتوا، یک نامه و حالا انبوهی از اظهارنظرها، بازار عرضه محصولات صوتی و تصویری در فضای مجازی را دستخوش تغییراتی کرده است که احتمالا بعد از این بیشتر درباره‌اش می‌شنویم و می‌خوانیم و البته نتیجه‌اش را رویت خواهیم کرد.

ترامپ، برنده روز اول استیضاح

اولین جلسه محاکمه استیضاح دونالد ترامپ در سنا، با جدال سنگین دمکرات‌ها و جمهوریخواهان بر سر چگونگی برگزاری محاکمه شروع شد و به‌خاطر همراهی مطلق سناتورهای جمهوریخواه با ترامپ، به نفع رئیس‌جمهور آمریکا به پایان رسید.

هنر نمایی در زمین و آسمان

شادی خطرناک به قلبم آسیب زد

قدم‌زدن میان تاریخ و هنر