• یکشنبه 15 دی 1398
  • الأحَد 9 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 05

آخرین مأموریت سردار فرصت همبستگی

فعالان سیاسی و اجتماعی از نگاه فراجناحی سردارسلیمانی و نقش او در وحدت مردمی می‌گویند
شهادت سردار قاسم سلیمانی همزمان با غم و اندوه گسترده در نقاط مختلف کشور موجی از دلبستگی عمومی و وحدت ملی را هم رقم زده‌است.
بغداد، کربلا،نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان میزبان پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند

وداع شهر به شهر

پیکر فرمانده شهید سپاه قدس صبح امروز از مرز شلمچه وارد کشور می‌شود و از ساعت 7و نیم تا 9و نیم صبح برنامه وداع با پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز برگزار می‌شود.

سردار سلیمانی الگویی برای جوانان ایران

سردار شهید قاسم سلیمانی در زمان جنگ تحمیلی با وجود جوانی و سن کمی که داشت، رشادت‌های زیادی از خود نشان داد و در زمان فرماندهی لشکر 41ثارالله نیز خدمات زیادی را به جبهه‌ها و کشورمان انجام داد.

مثلث جدید قدرت و اثر مثبت آن بر بازار سرمایه

به‌دلیل تحولات محیط اقتصاد کلان، ناآرامی‌های اجتماعی و عدم‌اطمینان‌های سیاسی، بورس‌های جهان روزهای سخت و پرالتهابی را تجربه می‌کنند که در این شرایط بسیار محتمل است که ریزش‌ها یا خیزش‌های غیرمنطقی را در بازارها شاهد باشیم.
گفت و گو با علی مراد، تحلیلگر و نویسنده لبنانی

ترامپ قاعده بازی در خاورمیانه را چگونه تغییر داد

اقدامات ترامپ نشان می‌دهد درک درستی از عقلانیت ایرانی‌ها ندارد
اگر کمی از پیگیری سریالی تحولات منطقه فاصله بگیریم و از زاویه‌ای کلی‌تر به آنها نگاه کنیم، وقوع تحولات اساسی در معادلات خاورمیانه برایمان روشن می‌شود؛ تحولاتی که نشان از فروپاشی نظام پیشین و شکل‌گیری نظمی مجهول دارد.

وداع عراقی‌ها با فرماندهی که هرگز نا‌امیدشان نکرد

«تشییع جنازه‌ای بزرگ با استقبال مردمی»؛ بسیاری از رسانه‌های منطقه و جهان اینگونه مراسم تشییع پیکر شهدای حمله آمریکا به فرودگاه بغداد را توصیف کردند؛ رسانه‌هایی که بسیاری از آنها با مواضع انتقادی نسبت به ایران ‌یا حشد‌الشعبی در عراق شناخته می‌شوند.

آمریکا در وحشت انتقام ایران

دولت آمریکا، برای توجیه ترور سردار قاسم سلیمانی اعلام کرده است که این کار را برای جلوگیری از افزایش احتمال جنگ و حفظ جان آمریکایی‌ها انجام داده، اما برنامه‌های مفصل پنتاگون برای اعزام نیروهای بیشتر به منطقه و آماده‌باش شهرهای بزرگ آمریکا، نشانه‌ای از وحشت این کشور از ناآرامی‌های بعدی در خاورمیانه و آمریکاست.

پایتخت به پیشواز سردار‌دل‌ها رفت

غروب سردار دل‌ها، حال و هوای غریبی به شهر تهران داده.