14
یکشنبه 15 دی 1398
شماره 7849
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خریداران حواله‌های خودرو زیان می‌کنند

مشکلات تولید و عرضه و نوسان نرخ ارز موجب افزایش قیمت و رونق بازار خرید و فروش حواله‌های خودرو در فضای مجازی شده است.
ویژه
ناتوانی تولید‌کنندگان داخلی در تامین نیاز بازار و کاهش عرضه انواع تایر خودروهای سواری، باری و مسافری در حالی موجب افزایش بی‌رویه قیمت این اقلام حتی تایرهای ساخت ایران شده که واردات تایرهای بی‌کیفیت و غیراستاندارد چینی، تولید داخلی این محصول را با مشکل مواجه کرده است.
مشکلات تامین و تخصیص ارز، موجب کندی روند واردات گوشی تلفن همراه و هشدار فعالان صنفی نسبت به کمبود و افزایش قیمت این محصولات در بازار شده است.

روسیاهی بازار روغن‌موتور

دومین مایع حیات‌بخش اتومبیل بعد از بنزین است و مایه کارکرد روان‌ اجزای موتور. بدون آن تصور ساییدن قطعات فولادین موتور اتومبیل به همدیگر هم وحشتناک و غیرممکن است، چه رسد به واقعیت آن.
تولید مشترک مصالح ساختمانی با برخی کشورهای منطقه

تولید مشترک مصالح ساختمانی با برخی کشورهای منطقه

افزایش قیمت مصالح ساختمانی در حالی یکی از متهمان اصلی گرانی و تشدید رکود در بازار مسکن است که مسئولان از تلاش برای تولید مشترک این مصالح با برخی کشورهای منطقه خبر می‌دهند.
راسته عایق و یونولیت پامنار
اگر در کار ساخت‌وساز هستید یا برای تعمیر و زیباسازی منزل مسکونی یا محل کارتان نیاز به استفاده از یونولیت، عایق و سقف کاذب دارید، باید حتما سری به خیابان 15خرداد و راسته بازار عایق، یونولیت و سقف کاذب پامنار بزنید.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر قصد تعویض کابینت منزل یا محل کار خود را داشته، یا تصمیم به تعویض ابزار و یراق آن به‌دلیل فرسودگی یا کیفیت نامناسب دارید، باید علاوه بر قیمت‌ها اطلاعاتی از کم و کیف و کارکرد انواع یراق کابینت داشته باشید.