• چهار شنبه 11 دی 1398
  • الأرْبِعَاء 5 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 01

پاسخ زمینی به حمله هوایی

آمریکا حمله به سفارت خود در بغداد را پیش‌بینی کرده بود
سرعت تحولات در عراق بار دیگر رسانه‌های جهانی را مبهوت کرده است.

مترو در ایستگاه هشتگرد

عاقبت وعده 8ساله اتصال شهر جدید هشتگرد به شبکه ریلی محقق شد ؛ با افتتاح قطار برقی گلشهر به هشتگرد، ساکنان منطقه ساوجبلاغ برای رفت‌وآمد به تهران می‌توانند ریل را جایگزین جاده کنند.

پیام‌ها و پیامد‌های یک حمله

اقدام عجیب، غیرقانونی و خارج از عرف دیپلماتیک و حقوقی را در عراق شاهد بودیم که ارتش آمریکا به بخشی از نیروهای مسلح عراق یعنی نیروی حشد الشعبی حمله کرد و جمعی از آنان را به شهادت رساند، آن هم در شرایطی که نیروهای عراقی در نقطه صفر مرز عراق و سوریه در ماموریت کنترل مرزها در برابر تردد تروریست‌ها حضور داشتند.

در دفاع‌حقوقی از بی‌طرفی سیاسی‌ هیأت‌های اجرایی

طی روزهای گذشته با توجه به ایجاد برخی حساسیت‌های رسانه‌ای درخصوص نتایج تعیین صلاحیت‌های اولیه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی، از سوی برخی جریان‌های سیاسی، اتهاماتی به وزارت کشور و دولت درخصوص عدم‌ رعایت اصل بی‌طرفی سیاسی مطرح شده است.

پدیده خانه‌های کوچک اندازه

«300هزار واحد، 450هزار میلیارد تومان، 7درصد رشد، 14.5میلیون تومان»؛ اینها اعدادی است که در حوزه مسکن شهر تهران حرف‌های بسیاری دارند و واقعیت‌های جالبی را پیش روی مسئولان دولتی، مدیران شهری و شهروندان می‌گذارند.

جهان 2020

امروز مردم جهان از شرقی‌ترین نقطه کره زمین جشن‌های سال نو میلادی را آغاز می‌کنند؛ جشن‌هایی که رفته رفته با طلوع خورشید در اروپا و آمریکا به نیمکره غربی هم کشیده می‌شوند.

اگر پول ندارید روراست باشید

دراگان اسکوچیچ سومین دوره حضورش در فوتبال ایران را به فصلی باشکوه برای فوتبال آبادان تبدیل کرده است. او در دوره اول ملوان و فولاد را با موفقیت هدایت کرد.

اگر تحریم‌ها رفع نشود سال سختی خواهیم داشت

ترمیم شاخص امنیت سرمایه‌گذاری در ایران