24
چهار شنبه 11 دی 1398
شماره 7846
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فضیلت نخواندن

یادداشت
سال‌ها پیش، در روزگار جوانی موسپید‌کرده‌ای به ما که تازه شروع به‌کار مطبوعاتی کرده بودیم، گفت: «‌بچه‌ها خواندن را تعطیل نکنید. پیش خودتان نگویید خواندن بس است، بعد از این باید ما بنویسیم و دیگران بخوانند.»
ویژه
​​​​​​​چگونه یک کتابفروشی می‌تواند در عصری که اکثر کتابفروشی‌های مستقل به تعطیلی کشانده می‌شوند به حیات خود ادامه دهد. امروزه شاید اداره کردن یک کتابفروشی مستقل کار کمی سخت و پیچیده‌ به‌نظر برسد.
شهرک صنعتی عباس‌آباد، یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف تهران است.
با مروری در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شاهد افرادی هستیم که در حال نمایش و خودنمایی از چهره و ادا و اطوارهای خویش هستند که عموما این صفحات شخصیتی را هم در بردارند؛ پرحرفی، خودافشاگری، عدم‌تحمل تنهایی، جلب توجه، هیجانی کردن حرکات نمایشی، برانگیختگی‌های جنسی، تحریک‌پذیری، رفتار توجه‌طلبانه و پرزرق و برق و اگر کانون توجه نباشند یا تحسین و تأیید نشوند، تندخو نیز می‌شوند.
طرح روز
​​​​​​​ هنگ‌کنگ: شاید کوچکترین خانه‌های جهان متعلق به قفس‌نشین‌های منطقه فقیرنشین هنگ‌کنگ باشد.
​​​​​​​نیویورک: گرتا تونبرگ، نوجوان ۱۶ ساله مدافع مشهور محیط‌زیست گفت که گفت‌وگو با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در حاشیه اجلاس سازمان ملل متحد در مورد گرمایش زمین «وقت تلف کردن» است و او با وی صحبت نمی‌کند.

عکس روز

عکس روز
رکورد 105کیلویی پسربچه 11ساله

رکورد 105کیلویی پسربچه 11ساله

​​​​​​​مسکو: پسربچه 11ساله‌ای که از سن 5سالگی در حال انجام تمرین‌های ورزشی است توانست با ثبت رکورد 105کیلویی خود قهرمان حرکت ددلیفت شود.
سرو غذای اعتیاد‌آور در رستوران چینی
سرو غذای اعتیاد‌آور در رستوران چینی
​​​​​​​گوانگسی: صاحب رستورانی در چین برای تبدیل مشتری‌های عادی به مشتری‌های همیشگی، داخل نودل‌ها مواد‌مخدر می‌ریخت.
سلامت
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد زمان آغاز چاقی در افراد روی شکل‌گیری دیابت در آنها تأثیر مستقیم دارد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​با پایان یافتن مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مجموع 6860 داوطلب 6459 نفر معادل 94.2درصد توسط هیأت‌های اجرایی تأیید صلاحیت شدند.
در بغداد، دزدی را آویخته بودند.
​​​​​​​بادبان خورشیدی «SIASAIL- I» که به وسیله یک مؤسسه اتوماسیون تحت آکادمی علوم کشور چین ساخته شده، نخستین بادبان خورشیدی است که به فضا می‌رود.