• شنبه 30 آذر 1398
  • السَّبْت 23 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 21

گپ در نیویورک، رایزنی در توکیو

تصویر دیدار نماینده آمریکا در سازمان ملل با همتای ایرانی، درکنار گفت‌وگوهای «دوستانه و صریح» روحانی و آبه در توکیو، دیروز در کانون اخبار رسانه‌ها بود
حسن روحانی برای دهمین‌بار در 6سال اخیر با نخست‌وزیر ژاپن دیدار کرد. این سومین دیدار روحانی و شینزو آبه در 6ماه اخیر است.
یلدای باستانی چه تفاوت‌هایی با مراسم امروزی داشت؟

آیین امید

نزدیک به چندهزار سال است که آخرین شب پاییز، شب یلدا را جشن می‌گیریم و با آیین‌ها و رسومات مختلفی این شب به‌یادماندنی را در کنار هم سپری می‌کنیم.

تولد خورشید در یلدای ایرانی

زندگی مردمانی که در نیمکره‌شمالی و در منطقه معتدله زندگی می‌کردند و مبنای حیات اقتصادی و زندگی آنها برپایه کشاورزی و گله‌داری بود، بسیار متأثر از حرکت خورشید بود.

نبود جسارت و افزایش خسارت

تصمیم‌گیری فوری در کنترل بحران، واقعیتی است که بی‌توجهی به آن می‌تواند پیامدهای ناگواری برای جامعه داشته باشد.

روش‌های تجربی شناخت شهر

تجربه دوساله مدیریتی اینجانب در شهرداری منطقه22 درخصوص شناسایی مسائل شهری در چند محور ذیل قابل جمع‌بندی است:

نوشداروی سوئیسی برای تأمین داروی ایران

و ایران برای مبادلات بشردوستانه و پشتیبانی تجارت غذا و دارو دوباره بر سر زبان‌ها افتاده و خبرهایی از تلاش سوئیسی‌ها برای احیای این سازوکار مالی منتشر شده است.

بخش انتخابی کشور مورد هجمه انتصابی‌هاست

ششمین کنگره حزب همبستگی روز پنجشنبه با حضور محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس، عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات، عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و علی‌اصغر احمدی معاون سیاسی سابق وزیر کشور و دبیرکل حزب همبستگی برگزار شد.

فردوسی‌پور با دوچرخه غافلگیر شد

عادل فردوسی‌پور که تیم رسانه ورزش را به قهرمانی لیگ حرف و مشاغل رسانده بود و خودش آقای گل شده بود، از شهرداری دوچرخه هدیه گرفت

موسیقی؛ مرهم زخم‌های خیابان