• سه شنبه 5 آذر 1398
  • الثُّلاثَاء 28 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 26

آجر روی آجر

نگاهی به همه طرح‌های دولتی برای خانه‌دار شدن
طرح مسکن ملی برای خانه‌دار کردن بی‌خانمان‌ها بالاخره از ‌ماه گذشته در کشور کلید خورد. البته در سال‌های اخیر طرح‌های مختلفی در مورد مسکن اجرا یا تدوین شده و در نهایت یا آن طرح‌ها مثل مسکن مهر نتوانستند به هدف اصلی خود دست یابند یا آنکه از آنها استقبال نشد.

اجتماع بزرگ مردم تهران برای دفاع از امنیت

مردم تهران روز گذشته در میانه هفته از مسیرهای چهارگانه‌ای که تعیین شده بود خود را به میدان انقلاب رساندند تا حماسه 4آذر را رقم بزنند.

صورت مسئله پاک نشود

با توجه به دامنه و گستره اعتراضات اخیر نسبت به تصمیم افزایش قیمت و نحوه توزیع بنزین و خساراتی که به کشور وارد شد و نیز فضای بی‌اعتمادی که در کشور دامن زده خواهد شد، به‌نظر می‌رسد که همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، ارکان حقیقی و حقوقی قدرت یک تعریف روشن و مشخصی از امنیت ملی کشور ارائه دهند.

بازارسیاه دارو زیرزمینی شد

گزارش‌میدانی همشهری از حال و هوای خیابان ناصرخسرو در روزهای بعد از اجرای طرح جمع‌آوری دلالان دارو
طرح ضربتی پلیس از 30مهر امسال برای جمع‌آوری دلالان، خرده‌فروشان و عمده‌فروشان دارو در محدوده ناصرخسرو تهران به اجرا درآمده و تا به حال به گفته دلالان دارو حدود 100سرکرده اصلی و دانه‌درشت‌هایی که داروهای تخصصی در مشت داشتند دستگیر شده‌اند.

آمریکا نمی‌تواند مانع خرید تسلیحات روسی و چینی توسط ایران شود

پایگاه بلومبرگ در گزارشی در خصوص انقضای بند تحریم‌های تسلیحاتی قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در اواخر سال آینده میلادی، نوشته است که واشنگتن با خروج زودهنگام از توافق هسته‌ای، خود را در برابر احتمال خرید تسلیحاتی ایران از روسیه و چین، در موضع ضعف قرار داده است.

چانه‌زنی در مجلس برای حل معضل پسماند

باران‌های پاییزی در شمال کشور جان دوباره‌ای به شیرابه زباله‌های دپوشده در دل جنگل‌های هیرکانی داده است.

عاشقان جدایی همیشگی ایران از اینترنت

یک هفته قطع کامل اینترنت کشور به‌دلیل شرایط ویژه پیش‌آمده با وجود ضرر صدها میلیارد تومانی به اقتصاد و مشکلات گسترده مردم و استارتاپ‌ها، بعضی‌ها را ذوق‌زده کرده است.

42شرکت شهرداری تهران در راه بورس

در انتظار کمک هزینه معیشت