• سه شنبه 21 آبان 1398
  • الثُّلاثَاء 14 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 12

سپرضد‌فقر

رئیس‌جمهور، خبرداده حمایت مالی از 18میلیون خانوار ایرانی از‌ ماه آینده در دستور کار دولت قرار ‌گیرد - بررسی­‌ها نشان می­‌دهد منابع موردنیاز این حمایت از محل اصلاح قیمت حامل‌های انرژی تأمین می‌شود
کمک مالی به ۱۸میلیون خانوار ایرانی، تازه‌ترین وعده رئیس دولت دوازدهم برای حمایت از معیشت خانوارهای کم‌درآمد و نیازمند ایرانی است که گویا از ‌ماه آینده اجرایی می‌شود.

چشم‌های بینای شهر

چهاردهم شهریور امسال، جواد وقتی که درهای اتوبوس تندرو، سریع و بی‌صدا بسته می‌شد، اول عصای سفیدش را به سوی در می‌گیرد و بعد که مطمئن می‌شود جلویش کسی نیست، از اتوبوس پیاده می‌شود؛ درست همان موقع، راننده پایش را روی پدال گاز فشار می‌دهد و کمتر از 3 ثانیه چشمانی که هیچ‌گاه جز سفیدی مطلق چیزی ندیده، یک آن سیاهی می‌رود و بعد از چند روز، همه‌‌چیز تمام می‌شود.

شهردار مدرسه از ایده تا هدف

طرح شهردار مدرسه از آن جنس برنامه‌ها و ایده‌هایی است که پرداختن به آن و درک ضرورت اجرایی شدن آن در مدارس و محیط‌های آموزشی از مهم‌ترین رویکرد‌ها و راهبردی اصلی در جهت نیل به تحقق مفهوم بسیط و مهم «مسئولیت شهروندی» است.

سیستم‌سازی پیش‌شرط مقابله با فساد

شاید در سال‌های اخیر هیچ واژه‌ای به اندازه فساد موجب نگرانی مردم و برخی ‌مسئولان نبوده است.

پایان بلاتکلیفی 36ساله شهرها

شهردار تهران: امروز از نظر حرفه‌ای روز خوبی است؛ ضمانت اجرایی تمام برنامه‌ها درباره تراکم فروشی، شهرفروشی و ... به لایحه منابع مالی پایدار بستگی دارد
نمایندگان مجلس با 2فوریت لایحه‌‌ای موافقت کردند که شهرها را به آینده امیدوار کرده است؛ لایحه درآمدهای پایدار که سرانجام پس از 36سال به‌صورت جدی در دولت و مجلس مطرح شد و حالا مورد موافقت نمایندگان در خانه ملت قرار گرفته است.

فیلترینگ طبقه‌بندی‌شده در راه است

بعد از مدت‌ها حرف و حدیث سرانجام ابوالحسن فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی تأیید کرده که قرار است اپراتورهای رسمی وی‌پی‌ان در کشور شکل بگیرند و همچنین طرح طبقه‌بندی فیلترینگ هم براساس فعالیت افراد در دست بررسی است.

جزئیات مخزن جدید طلای سیاه

یک روز پس از آن که رئیس‌جمهور از کشف یک میدان جدید نفتی در خوزستان خبر داد، وزیر نفت نام این میدان جدید را «نام‌آوران» اعلام کرد.

19 بوستان عمومی در 2سال

تا پایان امسال 11بوستان عمومی به شهر تهران اضافه خواهد شد.

ذهن جنایتکار شهر در رمان ایرانی