2
سه شنبه 21 آبان 1398
شماره 7803
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته برای شرکت در اجلاس سالانه «کلوپ آستانه» به نور سلطان پایتخت قزاقستان رفت.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی، دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تأیید جرم‌انگاری توهین به ادیان الهی، مذاهب اسلامی و اقوام ایرانی در جلسه دیروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تأکید کرد که برای این فعل مجرمانه حبس و مجازات درنظر گرفته شده است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: آمریکایی‌ها در اظهارات اخیر خود بعد از سرنگونی پهپاد اعلام کردند که ما پاسخ انهدام پهپاد توسط ایران را در حوزه سایبری داده‌ایم، ما بعد از بررسی‌ها متوجه شدیم که سپر دفاعی ایران در تجهیزات حساس توانسته این حملات را شناسایی و متوقف کند؛ در واقع ما هیچ اثر خارجی از این حملات دشمن ندیدیم.
20روز مانده به شروع ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم، ستاد انتخابات وزارت کشور از روز دوشنبه رسما آغاز به‌کار کرد.
رئیس‌جمهور در رفسنجان از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تجلیل کرد

اعتدال؛ میراث هاشمی

با ادامه برجام در سال آینده به یک هدف بزرگ سیاسی، امنیتی و دفاعی دست می‌یابیم - مرحوم رفسنجانی درس مهمی در مسیر سیاسی کشور به همه داد و آن میانه‌روی و اعتدال بود
دولت
رئیس‌جمهور در زادگاه مهم‌ترین حامی انتخاباتی خود در سال92از حرکت دولت تدبیروامید براساس مشی اعتدالی مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دفاع کرد و آن را مهم‌ترین درس رئیس دولت سازندگی در مسیر سیاسی کشور توصیف کرد.
گرفتار حاشیه‌ها نمی‌شویم

گرفتار حاشیه‌ها نمی‌شویم

رئیس قوه قضاییه در سخنانی در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه بدون اشاره به سخنان انتقادآمیز رئیس‌جمهور از قوه قضاییه، با بیان اینکه مسئله فساد برای همه رنج‌آور شده است، تأکید کرد: دستگاه قضا مصمم است این روند را دنبال کند و هیچ‌گونه حاشیه‌سازی‌، ما را گرفتار نخواهد کرد،از مبارزه با فساد باز نخواهد داشت و روند کار دستگاه قضایی را کند نخواهد کرد.
بررسی گام چهارم در بروکسل
بررسی گام چهارم در بروکسل
«فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل گفت که گام‌های برجامی جدید ایران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
PDF ایران
کوتاه ایران
حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با مدیران هتل و مراکز اقامتی، یکی از چالش‌های هتلداران مشهدی را اجرای برنامه‌های تأمین امنیت دانست و اظهار کرد: چندی پیش در نزدیکی دفتر بنده در یکی از همین هتل‌ها تیم تروریستی خطرناکی را دستگیر کردند.