• شنبه 18 آبان 1398
  • السَّبْت 11 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 09

هفته نفس گیر شهرها

آلودگی تهران وارد چهارمین روز متوالی شد. آمارها نشان می‌دهد 13درصد روزهای امسال، آلوده بوده است.

بی‌خانمانی در سوز سرما

باز هم زمین در گوشه‌ای از کشورمان لرزید، ترس و وحشت را به جان ساکنان آنجا انداخت و جان چند نفر را گرفت.

شهردار مدرسه تمرین مسئولیت اجتماعی

امروزه ضرورت وارد ‌کردن شهروندان به اتاق‌های تصمیم‌گیری درباره شهر و همراهی با مسئولان و زمامداران، از نظر و ایده فراتر رفته و نیاز به مشارکت شهروندان به‌دلیل نقش ایشان در اثر بخشی بیشتر طرح‌ها به یک ضرورت جدی تبدیل شده است.

نامه روحانی به ملک سلمان توپ در زمین عربستان

در ادامه تلاش‌های صلح‌طلبانه جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد صلح و ثبات منطقه‌ای، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اقدام به ارسال نامه‌ای به روسای کشورهای عربستان و بحرین کرده و سران این کشور‌ها را به مذاکره و دیپلماسی دعوت کرده است.

زلزله در محل تلاقی 2گسل

منطقه‌ای که روز گذشته زلزله در آن رخ داده محل تلاقی 2گسلی است که یکی از اردبیل تا میانه در راستای شمال شرقی و جنوب غربی کشیده شده و دیگری گسل‌های جنوب سراب است که راستای شرقی - غربی دارند.

دلالی با پلاک تهران

مدتی است که فعالیت تاکسی‌های اینترنتی پلاک شهرستان در پایتخت ممنوع شده‌است.

اقتصاد و اشتغال کشاورزی هدف تازه خشکسالی

خشکسالی بلندمدت ایران وارد پانزدهمین سال خود شده؛ کارشناسان می‌گویند: سپری کردن یک سال با باران بیشتر، به‌معنای پایان دوران طولانی کم بارشی نیست.

سرگردان میان جنگ و غربت

خیابان منتهی به سفارت افغانستان مدت‌هاست که  شلوغ است. اتباع این کشور، چه آنها که ده‌ها سال است با پاسپورت یا در قالب طرح آمایش، ساکن ایران شده‌اند و چه آنها که تازه مهاجرند و یکی دو سال بیشتر ازحضورشان در ایران نمی‌گذرد، برای تمدید ویزا و هوشمند‌کردن پاسپورت‌هایی که می‌گویند قدیمی است و باید هوشمند شود، راهی خیابان پاکستان می‌شوند.