• چهار شنبه 5 تیر 1398
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1440
  • 2019 Jun 26

میدانی برای مردم

پیروز حناچی: اگر در شهر اقدامی انجام شده، باید آن‌را در زمره وظایف مدیریت شهری به شمار آورد
عرصه عمومی میدان هفت‌تیر بعد از گذشت 4 ماه از جمع‌آوری کارگاه بچینگ بتن سازیروز گذشته با حضور شهردار و وزیر دادگستری و اعضای شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.
مصرف سوخت در ایران چه نسبتی با عرف جهانی دارد؟

بدون رقیب در سوزاندن

برخلاف آنچه شاید همه ما با توجه به ترافیک‌های وحشتناک کلانشهرهایمان یا آلودگی‌های غیرقابل تحمل هوا فکر می‌کنیم، ایران از نظر سرانه و تعداد خودرو آن‌قدرها هم وضعیت ناهنجاری ندارد.

گلایه‌های روحانی از مخالفان داخلی برجام

رئیس جمهور:‌ نگذاشتند مردم در روز خوشحالی برجام لذت ببرند
رئیس‌جمهور صبح سه‌شنبه از مخالفانی که در دوره برجام مردم را «اذیت» کردند گلایه کرد؛ روی دیگر صحبت‌های او درباره تحریم‌ها و فشارهای آمریکا و پاسخ ایران به این رفتارها بود.

فرهیختگان یار شهر شوند

شورایاری‌ها بعد از شوراها مهم‌ترین نهاد مردم‌سالار جمهوری اسلامی در شهرها به شمار می‌روند.

تحریم وزیرخارجه بدعت جدید آمریکا

مقامات آمریکا در ادامه سلسله تحریم‌هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران و مقامات این کشور وضع کرده‌اند، اخیرا بحث تحریم آقای ظریف، وزیر خارجه ایران را پیش کشیده‌اند.

ترامپ راه مذاکره را بست

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه رفتارهای ضد‌ونقیض و مشوش نسبت به ایران همزمان با سخن گفتن از مذاکره، دور تازه‌تری از تحریم‌ها علیه مقامات کشورمان را امضا کرد؛ تحریم‌هایی که می‌توانند دست‌کم تا پایان دوره ترامپ مانع هرگونه مذاکره بین 2 کشور شوند.

جمهوری تابستانه تجسمی

گالری‌های تهران برای بار دوم گرد هم آمدند و آثارشان را برای فروش عرضه کردند تا دومین بازار بزرگ هنر ایران آرت‌فر تیر آغاز شود.

رازهای موفقیت والیبال

سعید رضایی، یکی از دستیاران سرمربی تیم ملی والیبال ایران در گفت‌وگو با همشهری از دلایل نتایج درخشان این تیم در لیگ‌ملت‌ها گفته است

جزئیات سلامت الکترونیک

4مرداد «یاران شهر» انتخاب می‌شوند

نیمی از قیمت گوشت، سهم دلالان