54
چهار شنبه 5 تیر 1398
شماره 7695
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نهضت علمی امام صادقع  و پرچمداری حقانیت شیعه

یادداشت
از جمله ویژگی‌های دوران امام صادق ع که در سالروز شهادت مظلومانه
اخبار ویژه
«کیمیا علیزاده» تکواندوکار البرزی دارنده نخستین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی و مدال برنز المپیک، پس از ماه‌ها دوری از ورزش، بار دیگر برای کسب افتخار به این عرصه بازگشت.
ورزش زورخانه‌‌ای، باستانی یا پهلوانی نام ورزشی با اسباب و آداب و رسوم خاصی است که در محدوده تاریخی و فرهنگی ایران از گذشته‌های دور رواج داشته‌ است.
معاون خدمات شهری شهردار کرج با اشاره به این‌که رفع بوی تعفن حلقه‌دره، مرکز دفن زباله‌ها در کرج، نیازمند اقدام اساسی است، بر لزوم مدیریت و بازچرخانی شیرابه‌ها تاکید کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ثبت‌نام بیمه درمان تکمیلی اعضای صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان استان آغاز شد.
مدیر روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: موزه جانورشناسی و کاخ سلیمانیه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برای فصل تابستان آماده ارائه خدمت به شهروندان است.
رئیس شورای حل اختلاف البرز از راه‌اندازی دفاتر اجرای احکام در شهرهای اقماری کرج خبر داد.
استاندار البرز گفت: 310 میلیارد ریال اعتبار به کشاورزان خسارت‌دیده استان اختصاص یافت.

پایانی بر زباله‌گردی در کرج

طرح ضربتی ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌گردها از اواخر تیر اجرایی می‌شود
شهری
این روزها در کوچه پس‌کوچه‌های شهر افرادی را می‌بینیم که در سطل‌های زباله خم شده‌اند و مشغول گشتن و به هم زدن سطل هستند. گاهی هم کیسه زباله را بیرون آورده پاره می‌کنند تا شاید چیزی از آن پیدا کنند و بچپانند در گونی و یا چرخ دستی‌شان.
راه نجات از جزیره ناشناخته ام اس

راه نجات از جزیره ناشناخته ام اس

با شناخت زودهنگام ام اس می توان پیشرفت و آسیب های این بیماری را کم کرد
شاید تا 10 سال قبل نام بیماری ام‌اس به گوشمان هم نخورده بود، اما به دلیل افزایش بی‌رویه و دور از انتظار آمار این بیماری،  مدتی است اسمش زیاد به گوش می‌رسد، اما شناخت و آگاهی مناسبی از این بیماری در جامعه وجود ندارد.
کمبود سونوگرافیست خانم در بیمارستان‌های البرز

کمبود سونوگرافیست خانم در بیمارستان‌های البرز

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان: این کمبودها، نتیجه سیاست‌گذاری غلط است
بیمارستان کمالی کرج به عنوان تنها مرکز دولتی و تخصصی زنان و زایمان در کرج، در فضایی به وسعت 8671 متر مربع به صورت شبانه‌روزی به بیماران خدمات ارائه می‌دهد.
PDF چهارشنبه 5 تیر 1398
کوتاه البرز
«شهناز روستایی» نمایشنامه‌نویس، کارگردان، پژوهشگر و مدرس تئاتر البرزی است.
فرماندار فردیس با طرح این پرسش که به‌راستی چند سال دیگر باید بگذرد تا برخی ادارات کل البرز، فردیس را به عنوان یک شهرستان مستقل در استان بپذیرند، گفت: مایلم با بعضی از مدیران کل استان اتمام حجت کنم تا پایان سال مقدمات راه‌اندازی اداره تابعه خود در این شهرستان را فراهم کنند.
معاون پژوهش، برنامه‌‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش البرز گفت: برای نخستین بار در البرز باشگاه کارآفرینان نوجوان در آموزش و پرورش استان با رویکرد خلاقیت‌آفرینی و توانمند‌سازی در بین دانش‌آموزان تاسیس می‌شود.