• شنبه 28 اردیبهشت 1398
  • السَّبْت 13 رمضان 1440
  • 2019 May 18

دور آسیا در هفت روز

ظریف برای شکستن سد تحریم‌ها، سفرهای فشرده به کشورهایی را در دستور کار قرار داده که شریک دوران تحریم ایران هستند. او در چهارمین روز سفرش به پکن رفت
تور دیپلماتیک ظریف به ایستگاه پکن رسید، وزیر امور خارجه که از یکشنبه هفته گذشته عازم سفر شده بود، در طول 4 روز عشق آباد ترکمنستان، دهلی نو هند، توکیو ژاپن و پکن چین را زیر پا گذاشته تا با شرکای دوران تحریم و خریداران اصلی نفت ایران به مذاکره بنشیند، درباره حفظ برجام شرط بگذارد و تداوم حضور ایران در برجام را منوط به برآورده شدن خواسته‌های کشورمان کند.
گزارش همشهری از همشهریانی که شهروندان را به افطار میهمان می‌کنند

سفره‌های مهربانی

سفره‌های افطاری ساده ‌ماه مبارک رمضان این روزها کمی بعد از غروب و لحظه اذان رنگ و بوی مهربانی به خیلی از نقاط شهر داده‌اند؛ مخصوصا در ایامی که مشکلات اقتصادی زندگی را برای خیلی‌ها سخت‌تر کرده است.

طفلی به‌نام شادی دیری‌است گم شده

واقعیت این است که به قول استاد شفیعی‌کدکنی طفل شادی دیری است در جامعه ما گم شده است. به‌لحاظ تاریخی عوامل متفاوتی دست به‌دست هم داده و جامعه ما را غمگین کرده است.

روابط عمومی در عصر جهانی‌شدن

روابط‌عمومی یک شغل قابل احترام است که برای تمام اعضای جامعه، ارزشمند است.

راهکارهایی برای کاهش وابستگی به نفت

مبهم بودن آینده اقتصاد، باید دولت را به این سمت هدایت کند که نسبت به نتایج سیاست‌هایی که درنظر می‌گیرد، بسیار دقت کند.

بازخواست کنگره از ترامپ درباره جنگ ایران

اصرار عجیب جان بولتون بر تقابل نظامی با ایران، نه‌تنها درون دولت خود آمریکا مخالفانی همچون دونالد ترامپ دارد، که با نگرانی و تردیدهایی هم در داخل کنگره مواجه است و نمایندگان دمکرات و جمهوریخواه زیادی خواستار توضیحات شفاف کاخ سفید در این‌باره شده‌اند.

قیمت مسکن چطور سربه‌راه می‌شود

آیا برخوردهای تعزیری و پلیسی می‌تواند قیمت‌گذاری فایل‌های فروش مسکن در فضای مجازی را ساماندهی کند؟ این کلیدی‌ترین پرسشی است که در شرایط فعلی، پاسخ دادن به آن می‌تواند به برنامه‌ریزی دولت برای جلوگیری از شکل‌گیری حباب قیمتی در بازار مسکن کمک کند.

پایان حکمرانی ‌ساخت و سازها در پیاده‌روها

آقا یا خانم سازنده حصار فلزی را تا لبه جدول پیاده‌رو جلو آورده است؛ بماند که با تپه‌ای از سیمان، انبوهی از میلگرد و بعضا آجر یا نخاله بخشی از عرض خیابان هم تصرف شده است.

میراث تهران؛ اسیر چالش سوداگری

منبر‌ها و آنتن‌ها