• دو شنبه 26 فروردین 1398
  • الإثْنَيْن 9 شعبان 1440
  • 2019 Apr 15

مردم کنار مردم

جمع‌بندی گزارش دیروز مجلس این بود: دولت یا مجلس به‌تنهایی نمی‌توانند وضعیت کنونی را مدیریت کنند؛ مشارکت مردم و حرکت جهادی ضروری است
اگرچه نماینده فلاورجان در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفته بود «اگر هزینه امروز مجلس را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه گزارش بود» اما گزارش 4وزیر از خسارات سیل، هیچ‌چیزی هم که نداشته باشد، حداقل نقش مردم در همیاری ملی و امداد به سیل‌زدگان را روشن کرد؛ نشان به آن نشان که در پایان جلسه علنی، مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جلسه در جمع‌بندی گزارش 4وزیر گفت که دولت بدون کمک مردم کاری از پیش نخواهد برد.

30 روستای تهران که باید دید

تهران شهری است که آن را به دود و ترافیک و هوای آلوده‌اش می‌شناسند و اگر بخواهند کمی بیشتر درباره آن بگویند کلانشهر صدایش می‌کنند.

سیل ایران و پاسخ سازمان ملل متحد

ما در سازمان ملل متحد به‌دلیل کشته، مجروح شدن و خسارت‌های گسترده سیل‌های شدید در ایران عمیقا متأسفیم.

تکیه بر تولیدات غیرنفتی صادرات‌محور

بسترسازی برای تولیدات صادرات‌محور باید از سال‌های گذشته سیاستگذاری می‌شد که متأسفانه سیاستگذاری‌های حداقل قیمت‌گذاری ارزی دولت‌های پیش از انقلاب و بعد از انقلاب در جهت عکس و حمایت از واردات بوده است.

فردوسی‌پور را برگردانید

بیش از هزار نفر از چهره‌های رسانه‌ای در ایران، در نامه‌ای از عبدالعلی علی‌عسگری، رئیس سازمان صداوسیما خواسته‌اند که در تصمیم حذف برنامه‌90 با اجرای عادل فردوسی‌پور تجدیدنظر کند.

وسواس‌های یک بازیگر-کارگردان

پارسا پیروزفر در عرصه تئاتر یک برند شده است و نمی‌توان آن را انکار کرد؛ بازیگری که از او فیلم‌هایی چون «مهمان مامان» و «اشک سرما» به یاد مردم مانده است اما به هر دلیلی راهش را از سینما و تلویزیون جدا کرد.
کارشناسان از شرایط پوشش رسانه‌ای بحران سیل اخیر می‌گویند

جای خالی انسجام در پوشش خبری بحران

پوشش خبری حوادث و بحران‌ها از سوی رسانه‌ها باید با توجه به مدیریت بحران صورت گیرد تا علاوه بر انسجام رسانه‌ای و دقت در مطالب باعث ایجاد آرامش در میان مردم آسیب‌دیده و حساس‌شدن جامعه نسبت به نیازهایشان شود.