• چهار شنبه 14 آذر 1397
  • الأرْبِعَاء 26 ربیع الاول 1440
  • 2018 Dec 05

اصلاح خسارت‌های یک اصلاح

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و اصلاحیه‌ای که بر آن زده شد، قریب به 3ماه است که سیاست داخلی کشور را به‌خاطر بازنشستگی اجباری برخی مدیران و خداحافظی آنها با سمت‌هایشان به حوزه‌ای لرزان بدل کرده است.

آواز همایون در استانبول

همایون شجریان در سومین روز جشنواره «موسیقی‌های سنتی مردمی استانبول» به صحنه رفت تا علاقه‌مندان ترکیه‌ای و ایرانیان مقیم استانبول برای نخستین‌بار مهمان صدای او شوند.

قوانین متزلزل و قانونگذاری تک‌مجلسی

قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در کمتر از یک ماه با چالش در اجرا مواجه شده است؛ پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب درباره لزوم اصلاح آن، رئیس مجلس به مرکز پژوهش‌ها دستور داده تا طرحی برای اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تدوین شود.

یک روز در مترو

تأکید بر استفاده مدیران ارشد مدیریت شهری از حمل‌ونقل عمومی در روزهای سه‌شنبه توسط دکتر حناچی، شهردار تهران، اگرچه از سوی منتقدان به‌عنوان رفتاری شکلی و نمایشی تعبیر می‌شود، اما این سود و حسن را برای مدیران دارد که ضمن تعامل بیشتر و نزدیک‌تر با شهروندان، درک واقع‌بینانه‌تری از وضعیت شهر تهران به‌ویژه در حوزه حمل‌ونقل به دست آید.

ابعاد تازه یک رسوایی بزرگ در AFC

«کورس دو اسبه» لقبی بود که رسانه‌های اروپایی روی رقابت بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا گذاشته بودند.

حناچی: به‌کارگیری افراد کاردان اصلی‌ترین راهبرد ساماندهی شهر است

شهردار تهران که یکشنبه گذشته پس از سوگند یاد کردن اعلام کرده یکی از محورهای اصلی برنامه‌اش، به‌کارگیری نیروهای متخصص و جوان خواهد بود، دیشب در همین راستا پیغامی را توییت کرد و از توصیه‌های رهبر انقلاب در این باره گفت.

فرصت کوتاه بود و سفر جانکاه

سقوط. ساعت 2عصر ۱۵آذر ۱۳۸۴،سی130سقوط کرد. ۱۲۸شهید و ۱۳۲زخمی از سقوط هواپیمای ترابری ارتش ایران در تهران؛ هواپیمایی باری 0 نظامی با ۹۴مسافر ارتشی و خبرنگارانی که برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت در چابهار به جنوب‌شرقی ایران می‌رفتند.

شهردار دوچرخه‌سوار

آسمان خاکستری شهر، امروز از شدت دود به تیرگی می‌گراید.

ایستادگی دولت برشفافیت

شورا، صلاحیت لغو عضویت حاجتی را ندارد