• یکشنبه 6 آبان 1397
  • الأحَد 17 صفر 1440
  • 2018 Oct 28

رونمایی از تونل ضد‌تحریم؛ هفته آینده

رئیس‌کل بانک مرکزی: جزئیات کانال ضد‌تحریم، هفته آینده در جریان یک نشست در شهر بروکسل بلژیک، مقر اتحادیه اروپا، نهایی خواهد شد
ایران و اتحادیه اروپا برای رونمایی از یک تونل مالی ویژه‌، با هدف خنثی‌سازی اثر تحریم‌های آمریکا و هموار شدن راه تجارت بین کشورمان با جهان آماده می‌شوند.

باران‌های پاییزی کم‌آبی را شست

مهربانی پاییز، امسال بیشتر به چشم می‌آید و آمارهای وزارت نیرو از میران بارندگی نیز آن را تأیید می‌کند.

آن 5میلیارد‌تومان‌ و این 200هزار نفر

«وقتی برخی ‌پیام‌رسان‌ها طی ۱۰‌ماه ۲۰۰ هزار کاربر جذب کرده‌اند، نشان می‌دهد تنها مشکل، فنی نیست.»؛ این بخشی از صحبت حمید فتاحی، معاون وزیر ارتباطات است که روز گذشته اعلام کرد از میان ۷ پیام‌رسان داخلی مورد حمایت در داخل کشور قرار است 5 مورد از زیر این چتر خارج شوند.

تجدید حیات و بازپیرایی خیابان لاله زار و تاثیر آن بر بافت فرسوده

در روند تاریخی شهرسازی تهران، دوره قاجار جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا نخستین دگرگونی و تحول کالبدی و بافت شهری در این دوره پدید آمد.

کتاب زیر ضرب سانسور و قاچاق

وقتی در خبرها با کلمه قاچاق روبه‌رو می‌شویم ناخودآگاه منتظریم که بعد از آن با نام کالایی روبه‌رو شویم که یا ورود آن به کشور از راه‌های غیرقانونی بوده یا تولید، مصرف و خرید و فروش آن در کشور غیرمجاز.

دانش‌آموزان بدون کتاب

«بیشتر از یک ماهه بدون کتاب میریم مدرسه، بعضی‌ بچه‌ها رفتن از سال قبلی‌ها کتاباشون رو قرض گرفتن که حداقل از رو درس‌های اونا بخونیم تا کتاب خودمون برسه، تازه مجبور شدیم با هم‌دیگه سه تا یکی شریکی از کتابا استفاده کنیم

حمایت بی‌سرانجام از 5 پیام‌رسان‌ داخلی

قطع حمایت از پیام‌رسان‌های بومی کم‌بازده برنامه‌ای است که به‌زودی اجرا خواهد شد.
زندگی راننده تاکسی چگونه می‌گذرد؟

نفس‌های آخر زرد و سبزها

آزادی بیا... آزادی، آزادی... صدای آزادی بلندتر است اما در حد فاصل هربار گفتن‌ این کلمه با صدای راننده، صداهای خطوط دیگر درهم آمیخته می‌شوند.

در دفاع از سلامت روان