13
یکشنبه 6 آبان 1397
شماره 7515
ورزشی
12112
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کام‌بک کاران

چرا نتیجه بازی پرسپولیس و کاشیما تا لحظه آخر مشخص نیست؟
ویژه
امیرخان قلعه‌نویی که گفته می‌شد نشست خبری قبل از بازی سپاهان با استقلال را به‌دلیل آنفلوانزای شدید و بستری در بیمارستان از دست داده...
در مورد پرسپولیسی‌ها و رفتارهای خطرناک بعد از بازی با السد
استقلالی‌ها روزهای سختی دارند؛ رقیب قرمز به فینال آسیا رفته و محبوب آبی بازهم مقابل قلعه‌نویی باخته
فرنگی‌کاران در مسابقات جهانی روزهای سیاه کشتی آزاد را تکرار کردند. کابوس بوداپست برای کشتی ایران تمامی ندارد. پس از ناکامی آزادکاران در مسابقات جهانی، نوبت به فرنگی‌کاران رسید تا یک تراژدی تمام عیار برای کشتی ایران رقم بزنند. آزادکاران در 10وزن نتوانستند رنگ فینال را ببینند و فرنگی‌کاران این ناکامی را تکرار کردند.
اگرچه حداقل حق استقلال برابر سپاهان کسب یک امتیاز بود اما این تیم شکستی تلخ را تجربه کرد تا دوباره فریادهای اعتراضی از روی سکوها بلند شود.
تماشاگران بازی استقلال و سپاهان تصمیم گرفتند این بار در دقیقه 22 به‌جای تشویق مرحوم پورحیدری، پرچم‌های مربوط به 2قهرمانی آسیایی‌شان را باز کنند و آن را به رخ پرسپولیسی‌هایی بکشند که برای نخستین‌بار راهی فینال لیگ قهرمانان شده‌اند.

بازی پول و مرگ درآزادی

تیتر یک
چه‌کسی مسئول ورود تماشاگران اضافه به ورزشگاه آزادی است؟ کسانی که با وجود خرید بلیت نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند، چگونه خسارت بگیرند؟ چرا صندلی‌های آزادی شماره‌گذاری نمی‌شود؟
من، حسرت؛ 15سال دارم!

من، حسرت؛ 15سال دارم!

انتظار طولانی‌مدت فوتبال ایران برای شکست دادن یک باشگاه ژاپنی. در شکل جدید برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان تنها نماینده ایران به شمار می‌رود که سابقه رویارویی با تیم‌هایی از فوتبال ژاپن را داشته است.
به رنگی که هرگز ندیده‌ایم
به رنگی که هرگز ندیده‌ایم
امروز؛ ال‌کلاسیکوی بدون مسی، بدون رونالدو
امروز ساعت18:45نخستین ال‌کلاسیکو در 3957روز اخیر بدون حضور کریستیانو رونالدو که به یوونتوس رفته و مسی که به‌دلیل شکستگی دست مصدوم است در نیوکمپ برگزار می‌شود.
ژنرال در سپاهان، دوباره به همان امیر قلعه‌نویی آشنا تبدیل شده است. یک سال از حضور وینفرد شفر در فوتبال ایران می‌گذرد و مربی آلمانی در این مدت بیشتر از هر رقیب دیگری به امیر قلعه‌نویی باخته است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ برتر بسکتبال با تعداد تیم‌های نامعلوم شروع شد و تا پایان این فصل نیز باید در انتظار سرنوشت نامعلوم تعدادی دیگر از این تیم‌ها بماند.
با گذشت 9هفته از مسابقات لیگ دسته اول، 2 تیم کرمانی خود را به‌عنوان مدعیان جدید معرفی کرده‌اند. گل‌گهر امروز به‌دنبال کسب 3 امتیاز خانگی است تا صدر جدول را پس بگیرد.