• دو شنبه 12 شهریور 1397
  • الإثْنَيْن 22 ذی الحجه 1439
  • 2018 Sep 03

نورافکن در تاریکخانه بانک‌ها

یک روز پس از اظهارنظر عبدالناصر همتی مبنی بر ضرورت اصلاح ساختار سهامداران بانک‌ها، بانک مرکزی فرمانی را صادر کرد که به استناد آن ساختار مالکیت، مدیریت و سهامداری در نظام بانکی تغییر می‌کند.
شهردار تهران در جشنواره شهید رجایی:

رضایت شهروندان ازعملکرد ما ‌درگرو ارتقای‌کیفیت زندگی‌آنهاست

هفدهمین جشنواره شهید رجایی در سالن همایش‌های برج میلاد برای تقدیر از کارمندان و مدیران نمونه شهرداری تهران برگزار شد و شهردار تهران در سخنرانی خود بر موضوع فساد اداری و عملکرد و سازماندهی کارکنان شهرداری برای افزایش بهره‌وری تأکید کرد.

راه همچنان نامرد است خانم بریجیت! آقای درویش خان!

درد و رنج این روزگاران ما شخصی نیست چون غالبا نسبتی با مقتضیات فردی ما ندارد. وقتی ماشین درمانده و راه نامرد است راه نیفتید؛ همانجایی که هستید ایستاده چون شمشاد و یا نشسته به سان بوته گلسرخ بمانید.

راه‌حل عبور از بحران‌های امروز

در نشستی،کارگزاران دولت هاشمی‌رفسنجانی و چهره‌های اعتدال و توسعه نسخه‌هایشان را برای عبور از چالش‌ها و بحران‌ها مرور کردند
بدنه مدیریتی دولت حسن روحانی این روزها چارچوب‌های تئوریک دولت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی را در حل‌ و فصل مسائلی که به گفته آنها سر به بحران گذاشته‌اند، یادآوری می‌کند.

انگلیس بدون آمریکا در برجام می‌ماند

معاون وزیر خارجه انگلیس در پایان سفر 2روزه به ایران از تلاش برای رفع موانع همکاری اقتصادی با تهران خبر داد
معاون وزیر خارجه انگلیس که برای شرکت در چهارمین دور گفت‌وگوهای سیاسی ایران و انگلیس به تهران سفر کرده، در ادامه برنامه‌هایش با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران دیدار کرد.

قهرمانان کنسرت

کمی به عقب‌تر برگردیم؛ زمانی که هنوز از کنسرت‌های پاپ خبری نبود. در سال‌های بعد از انقلاب و دهه 60 ، موسیقی سنتی، یکه‌تاز بی‌رقیب موسیقی ایران بود. اما از اوایل دهه 70 به‌تدریج با آمدن نسل جدید نوجوانان و انفجار جمعیتی، نیازهای دیگری شکل گرفت.

درختان تهران شنود نمی‌کنند

آبروی کوچه‌های شهر

اولویت؛ نوسازی بافت فرسوده

شاهکار مهجور محله پولدارها